בכוכב האדום בלגרד שחררו הרבה לחץ אתמול (שבת) לאחר ששבו למסלול הניצחונות בליגה הסרבית עם 1:3 ביתי על נועלת הטבלה רדניק במסגרת המחזור ה-14. מאמן הקבוצה, ברק בכר, קיבל מעט מרווח נשימה לאור הלחץ הגדול שיש עליו בעקבות התוצאות הלא מחמיאות בתקופה האחרונה, אך נראה כי התקשורת הסרבית עדיין מחכה לו מעבר לפינה.
"הכוכב האדום הייתה הפייבוריטית הברורה במשחק, כשהתמודדה מול הקבוצה מהמקום האחרון", כתבו ב'קוריר'. "זו הייתה הזדמנות מצוינת לברק בכר להוריד את מד הלחץ לאחר סדרה של תוצאות רעות בזירה המקומית". ב'מונדו' כתבו כי "בכר שרד, הכוכב האדום חזרה למסלול הניצחונות, אבל לקבוצה עדיין יש מספר בעיות". כמו כן, בסרביה שוב הזכירו את העובדה שהקבוצה סופגת כמעט בכל משחק.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יכול לנשים לרווחה, בינתיים. ברק בכר
(צילום: Ronny HARTMANN / AFP)
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
זכה למחמאות מהשוער אותו החליף. גלזר
(צילום: EPA/Filip Singer)
בכר אמר לאחר המשחק: "שלטנו במגרש לאורך כל דקות המשחק. שלא שיחקנו טוב כמו במשחק הקודם, אבל בכל זאת כבשנו יותר שערים. כשאתה משחק טוב ולא מנצח, זה פוגע בביטחון, כך שהיינו צריכים את הנקודות האלה. השחקנים הוכיחו שהם מסוגלים להרים את עצמם ממצב לא נעים. אני בטוח שהאוהדים שמחים אחרי המשחק הערב".
המאמן הישראלי התייחס גם למשחק בליגת האלופות בשלישי הקרוב נגד לייפציג: "לא צפיתי בשני המשחקים האחרונים שלהם בגלל שהייתי מרוכז לחלוטין בקבוצה שלי. כמובן שננתח ונתכונן לקראת יום שלישי. אם נפגין אומץ ונמשיך לשחק טוב, אני מאמין שנוכל לנצח".

בוריאן שיבח את גלזר

מילאן בוריאן, שהיה שוערה של הכוכב האדום בלגרד בחמש השנים האחרונות, והושאל הקיץ לסלובן ברטיסלבה, נכח במשחק אתמול נגד רדניק. הקנדי-סרבי, שהביע בתחילת העונה את אכזבתו מכך שנדחק החוצה, ראה את עומרי גלזר תופס את מקומו.
לאחר המשחק, התייחס בוריאן ליכולתו של גלזר, והיו לו רק דברים טובים להגיד על השוער הישראלי: "הוא שוער יוצא מהכלל, יש לו אינסטינקטים נהדרים. רואים עליו שהוא שוער טוב, הוא רק צריך להמשיך באותה יכולת. לפעמים יש טעויות, גם אני טעיתי מיליון פעמים, אבל הוא יודע לאיזה מועדון גדול הוא הגיע, וצריך לגרום לו להמשיך להאמין בעצמו".