טוב, על הניסיון האחרון של ז'ואן לאפורטה להשאיר את לאו מסי בברצלונה כבר סיפרנו לכם, כשמעבר לחוזה לשלוש שנים ותפקיד לאחר הפרישה, גולת הכותרת היא החתמתו של ארלינג הולאנד, כוכב דורטמונד ואחד החלוצים הטובים בעולם.
הבוקר (שבת) עיתון "ספורט" הקטאלני טוען שבארסה ולאפורטה בעצמו כבר פנו לנציגיו של החלוץ הנורווגי במטרה לצרפו בקיץ הקרוב. עוד נכתב שלברצלונה יש תחרות לא פשוטה מכיוון ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
לאפורטה חולם בגדול. ארלינג הולאנד
(צילום: רויטרס)
כדי שזה יקרה והולאנד, רק בן 20, יחתום בקבוצה, צריכים לקרות כמה דברים. הראשון – כסף, המון המון כסף. דורטמונד לא תשחרר את הכוכב שלה בפחות מ-100 מיליון אירו, וברצלונה, שנמצאת בגירעון של מעט יותר ממיליארד אירו, לא יכולה יכולה להרשות לעצמה להוציא סכום כזה.
היא צפויה למכור מספר שחקנים, כשמעבר לכסף שיגיע ממכירתם, השכר העצום שחלקם מקבל, ייחסך יוריד קצת עומס מחשבון ההוצאות המנופח של המועדון.
על פי האתר "טרנספרמרקט" הולאנד שווה נכון לעכשיו 110 מיליון אירו ואם לשפוט על פי הכושר שלו העונה, זה ממש מחיר מציאה. הנורווגי בינתיים מעמיד מספרים יוצאי דופן של 31 שערים ו-8 בישולים ב-30 משחקים בלבד. הוא גם מלך השערים של ליגת האלופות נכון לעכשיו עם 10 שערים (ב-6 משחקים), ארבעה מהם מול סביליה בשמינית הגמר.
שחקן העבר של בארסה חריסטו סטויצ'קוב הספיק להתייחס לנושא ואמנם מאמין שהולאנד יכול להתאים, אבל היה מעדיף לראות את קיליאן אמבאפה מגיע ומשחק לצד מסי ועוסמאן דמבלה.
2 צפייה בגלריה
לאפורטה
לאפורטה
מנסה לעשות הכל כדי להשאיר את מסי. לאפורטה
(צילום: AFP)
סטויצ'קוב בטוח שיוהאן קרויף המנוח, האיש שאימן אותו בברצלונה הגדולה של אמצע שנות התשעים, היה רוצה לראות את חלוץ פריז סן ז'רמן ולא את זה של דורטמונד. "עם שניים או שלושה שחקנים חדשים, אפשר לבנות קבוצה חזקה שתגיע רחוק", אמר הבולגרי לאתר "גול". "אני חושב שלשיטה של ברצלונה הולאנד יהיה יותר יעיל. אבל אם קרויף היה המאמן, אני בטוח שהוא היה מצרף את אמבאפה ומשחק ללא חלוץ אמיתי".