מילאן אומנם איבדה הערב (שני) נקודות ראשונות העונה בליגה האיטלקית, אבל הוכיחה פעם נוספת שיש לה כל כוונה לרוץ חזק מאוד בצמרת העונה. המוליכה סיימה ב-3:3 דרמטי בסן סירו עם רומא במשחק בו הוליכה שלוש פעמים, אך ירדה בסופו של דבר מאוכזבת עם נקודה אחת בלבד שמנעה ממנה להגדיל את הפער בפסגה לארבע מנאפולי השנייה (וסאסואולו השלישית).
כבר בדקה השנייה זלאטן קיבל כדור מבריק מרפאל ליאו הפורטוגלי, שלח רגל ארוכה אופיינית ועבר את השוער בדרך ל-0:1. אבל היתרון הזה החזיק רק 12 דקות לפני שהשוער המחליף של מילאן, צ'יפריאן טטרוסאנו שפתח במקום ג'יג'י דונארומה, תפס אוויר בכדור קרן של פלגריני ואדין דז'קו נגח מול שער ריק מקרוב פנימה.
2 צפייה בגלריה
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
(צילום: EPA)
כמו שנפתח המשחק, כך נפתחה גם המחצית השנייה, עם שער של מילאן כעבור שתי דקות בדיוק: גם הפעם ליאו היה אחראי על הבישול, עם פריצה נהדרת באגף שמאל וכדור חכם מקו הרוחב אחורה לתוך הרחבה. אלכסיס סאלמייקרס הבלגי הגיע מאחו וירה בנגיעה לרשת העליונה - 1:2.
ז'ורדן ורטו השווה בפנדל בדקה ה-69, מילאן קיבלה פנדל גבולי מאוד אותו תירגם זלאטן (79) ל-2:3 ורשם צמד שלישי העונה בליגה, אבל אז שוב קרן שלא טופלה כמו שצריך על ידי הגנת מילאן והשוער, איפשרה למאראש קומבולה האלבני לדחוק מקרוב את ה-3:3 בדקה ה-84.
2 צפייה בגלריה
דז'קו חוגג
דז'קו חוגג
ודז'קו חוגג בצד השני
(צילום: EPA)
ליגה ספרדית: לבאנטה וסלטה ויגו סיימו ב-1:1. מארטי רוג'ר העלה את לבאנטה ליתרון בפנדל (48), סרג'יו קריירה השווה מבישול של דניס סוארס כעבור ארבע דקות בלבד. בעקבות התוצאה סלטה מדורגת במקום ה-17, לבאנטה במקום ה-19 והאחד לפני אחרון.