בבאיירן מינכן עדיין מלקקים הפצעים בעקבות ההפסד אתמול, 1:0 ללאציו בחוץ, במשחק הראשון בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. אחד השחקנים שהיווה מטרה לתסכול האוהדים היה דאיו אופאמקאנו, שרשם משחק רע ברמה האישית, ובדקה ה-67 אף הורחק, לאחר שהעניק ללאציו בעיטה מהנקודה הלבנה, אותה ניצלו האיטלקים לשער ניצחון (צ'ירו אימובילה, 69).
אבל התסכול של חלק מהאוהדים חצה קווים אדומים, לאחר שהבלם ספג מיד לאחר השריקה קללות גזעניות בעמוד האינסטגרם שלו. באיירן גינתה את האירוע ופרסמה הודעת גיבוי לצרפתי בן ה-25.
1 צפייה בגלריה
דאיו אופאמקאנו מורחק נגד לאציו
דאיו אופאמקאנו מורחק נגד לאציו
גרם לפנדל שהוביל לשער הניצחון. אופאמקאנו מורחק
(צילום: Alberto PIZZOLI / AFP)
"באיירן מינכן מגנה בחריפות את ההערות הגזעניות המופנות כלפי דאיו אופאמקאנו ברשתות החברתיות", נכתב בחשבון הטוויטר של המועדון. "כל מי שמגיב בשנאה שכזאת, אינו אוהד של המועדון שלנו. כולנו מאחוריך, 'אופא'".
הנושא גם עלה בשיחה פנימית של הקבוצה יחד עם מנכ"ל המועדון, יאן כריסטיאן דרייסן. "מה שהפריע לי במיוחד הן התגובות המגעילות לאחר ההרחקה ברשתות החברתיות", הוא אמר לשחקנים. "כל מה שאני יכול לומר הוא שזה מתועב בעיניי. הסוג הזה של אספסוף גזעני, מעולם לא היה חלק מאיתנו ולא נשלים איתו".
אחרי ההפסד לבאייר לברקוזן 3:0 במשחק העונה בבונדסליגה, באיירן לא כבשה בשני משחקים ברציפות לראשונה מאז 2015. שני המשחקים האלה היא גם בעטה רק פעם אחת למסגרת, ואתמול לראשונה זה 13 שנה היא הפסידה לקבוצה איטלקית. בליגה היא רחוקה מלברקוזן כבר חמש נקודות, מהגביע הגרמני היא הודחה, וכעת גם בליגת האלופות היא מסובכת.