בג'ירונה מאושרים אחרי ה-3:4 הדרמטי אתמול (רביעי) על אתלטיקו מדריד, שהשאיר אותם צמודים לריאל מדריד שבפסגה (לשתי הקבוצות 48 נקודות). הפתעת העונה באירופה איבדה יתרון 1:3 בקרב הצמרת בגלל שלושער של מוראטה, אבל ניצחה הודות לשער של מרטין בדקה ה-91.
מעבר לסיבוב הראשון החלומי על ה'אלבירוחוס' בלה-ליגה, נראה כי יש להם סיבה נוספת לחגוג. בתקשורת הספרדית מדווחים כי במהלך העונה הבאה הם צפויים לקבל בהשאלה את אחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הארגנטינאי והעולמי - קלאודיו אצ'ברי.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 קלאודיו אצ'ברי
שחקן נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 קלאודיו אצ'ברי
בספרד טוענים כי הוא יגיע לג'ירונה בעונה הבאה. קלאודיו אצ'ברי
(EPA/BAGUS INDAHONO)
ב'אס' טוענים כי מנצ'סטר סיטי צפויה לרכוש מריבר פלייט את הכישרון בן ה-18, שהיה השחקן הבולט באליפות העולם האחרונה לנוער, תמורת 18 מיליון אירו, סכום שעשוי לגדול ל-27 מיליון, בהתאם לתוצרת שלו בהמשך. על הדיווח, אצ'ברי צפוי להישאר בריבר עד דצמבר 2024, ולאחר מכן לעבור בהשאלה לג'ירונה.
יש לציין, שהחברה 'City Football Group', שמחזיקה בבעלותה מספר מועדוני כדורגל ברחבי העולם, היא הבעלים גם של מנצ'סטר סיטי וגם של ג'ירונה, ונראה כי אוהדיה של הקבוצה הספרדית בדרך להרוויח מהקשר הזה בין הקבוצות.
כאמור, קלאודיו אצ'ברי הוא אחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הארגנטינאי, ובנוסף לכינוי 'השטן הקטן', בארגנטינה משווים כבר בינו לבין לאו מסי. המהירות שלו, הצורה בה הכדור נדבק לרגלו, חוש הבקעת השערים וגם השער שכבש ברבע גמר אליפות העולם לנוער נגד ברזיל - שהיה דומה באופן מדהים לשער שכבש מסי נגד הסלסאו במשחק הידידות מ-2012 (3:4) - גרמו לארגנטינאים לסמן אותו כיורש של "הפרעוש".

"יום היסטורי"

כאמור, בג'ירונה בעננים אחרי ה-3:4 הדרמטי על אתלטיקו מדריד. הקבוצה של מיצ'ל סיימה סיבוב ראשון מדהים עם 15 ניצחונות ב-19 משחקים, ועם יתרון 10 נקודות על פני אתלטיקו מדריד וברצלונה שבמקומות 3 ו-4 בטבלת הליגה הספרדית.
2 צפייה בגלריה
מאמן ג'ירונה מיצ'ל
מאמן ג'ירונה מיצ'ל
סיבוב ראשון חלומי של ג'ירונה. מיצ'ל
(Pau BARRENA / AFP)
"זה יום היסטורי עבורינו - העיר והמועדון", אמר מיצ'ל המאושר בסיום. "אנחנו מאוד שמחים. הייתה לנו מחצית ראשונה חלומית. אתלטיקו מדריד הצליחו לחזור למשחק במחצית השנייה, אבל השינויים שעשינו החזירו אותנו לעניינים ונתנו לנו אנרגיה. ב-20-25 דקות האחרונות זה יכול היה ללכת לכל קבוצה. השער של איבן מרטין היה פשוט נפלא".
על אף זאת, מאמן ג'ירונה ניסה לצנן את ההתלהבות בכל הנוגע לדיבורים על אליפות אפשרית: "המטרה שלנו היא להגיע לאחד המפעלים האירופיים. אנחנו לא יכולים להתמודד עם מועדון כמו ריאל מדריד. אנחנו חולמים על העפלה לאירופה ומתכוננים לכל משחק בפני עצמו".