מחזורי הליגות באיטליה, צרפת וספרד יצאו לדרך היום (שישי), כאשר מחר תצטרף גם הליגה האנגלית. בסרייה A, המוליכה נאפולי התאוששה מהתבוסה הביתית למילאן עם ניצחון חוץ על לצ'ה. הרוסונרי לעומת זאת, ירדו לקרקע עם 0:0 ביתי מול אמפולי. אינטר פספסה הזדמנות להיצמד למקום השני כשספגה בדקה ה-90 ונפרדה ב-1:1 בלבד מסלרניטנה.
משחק אחד פתח את המחזור ה-30 בליגה הצרפתית, כאשר לאנס מהמקום השני ניצחה את שטרסבורג וצימקה זמנית את הפער מפריז סן ז'רמן שבפסגה לשלוש נקודות בלבד. בספרד, סביליה איבדה יתרון 0:2 מול סלטה ויגו ונפרדה ממנה ב-2:2 דרמטי.
3 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי ג'ובאני די לורנצו עם אמיר רחמאני
שחקן נאפולי ג'ובאני די לורנצו עם אמיר רחמאני
נאפולי התאוששה מהתבוסה הביתית למילאן. ג'ובאני די לורנצו עם אמיר רחמאני
(Maurizio Lagana/Getty Images)

איטליה

לצ'ה - נאפולי 2:1 | לאחר ה-4:0 המשפיל שחטפה המוליכה במחזור שעבר בביתה ממילאן, היא הצליחה להתאושש עם ניצחון חוץ על לצ'ה - חמישה ימים לפני משחק החוץ ברבע גמר ליגת האלופות נגד אותה מילאן. המגן ג'ובאני די לורנצו העלה את הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי ליתרון בדקה ה-18 לאחר בישול של קים מין-ג'יי, וירדה להפסקת המחצית ביתרון.
פדריקו די פרנצ'סקו השווה עבור האורחת בדקה ה-52, אך שער עצמי של אנטונינו גאלו (64) החזיר את היתרון לנאפולי - ששמרה עליו עד הסיום, בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-19 נקודות, לפחות עד שלאציו תשלים את משחקה.
3 צפייה בגלריה
שוער סלרניטנה גיירמו אוצ'ואה מול שחקן אינטר רומלו לוקאקו
שוער סלרניטנה גיירמו אוצ'ואה מול שחקן אינטר רומלו לוקאקו
הרס לאינטר את התוכניות. שוער סלרניטנה גיירמו אוצ'ואה מול רומלו לוקאקו
(AFP)
סלרניטנה - אינטר 1:1 | הנראזורי שוב לא הצליחו לנצח, ולמרות שקטעו את רצף שלושת הפסדי הליגה, ספק אם אינטר תתנחם בכך. האורחת הגיעה למשחק החוץ מול סלרניטנה כשהיא ברצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וכעת הרצף עלה לשישה.
זה התחיל דווקא מצוין מבחינת האורחת, כאשר רובין גוסנס העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-6. השחקנים של סימונה אינזאגי בעטו לא פחות מ-25 פעמים לכיוון השער של המארחת, כולל 11 בעיטות שהלכו למסגרת, אך לא הצליחו להגדיל את יתרונם הודות ליום נפלא של השוער המקסיקני של סלרנטינה גיירמו אוצ'ואה - ושילמו על כך ביוקר. בדקה ה-90 הצליח אנטוניו קנדבה לקבוע 1:1, עליו הצליחה סלרניטנה לשמור ויצאה עם נקודה שהרחיקהאותה 10 נקודות מהקו האדום. אינטר? היא פספסה הזדמנות להיצמד זמנית ללאציו שבמקום השני.
מילאן - אמפולי 0:0 | דווקא לאחר ההצגה הגדולה מול נאפולי במחזור הקודם, וחמישה ימים לפני המפגש עם אותה נאפולי ברבע גמר ליגת האלופות - הרוסונרי מעדו בבית מול אמפולי מהמקום ה-14. לרגע היה נראה שמילאן עושה את זה, כאשר אוליבייה ז'ירו כבש בדקה ה-89, אך השער נפסל בעקבות התערבות ה-VAR לאור נגיעת יד במהלך. כמו אינטר, גםהחבורה של פיולי פספסה הזדמנות להיצמד ללאציו השנייה, ותתנחם בכך שנותרה במקום השלישי מעל יריבתה העירונית.
3 צפייה בגלריה
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו
שער שלו בדקה ה-89 נפסל, ומילאן פספסה הדמנות להיצמד למקום השני. אוליבייה ז'ירו
(Marco Luzzani/Getty Images)

תוצאות נוספות

צרפת | לאנס - שטרסבורג 1:2 ספרד | סביליה - סלטה ויגו 2:2
פורסם לראשונה: 22:03, 07.04.23