מנור סולומון יוצא לפגרת הנבחרת בכושר שיא. קשר נבחרת ישראל כבש הערב (ראשון) צמד ב-3:2 של שחטאר ללבוב בליגה האוקראינית.
לבוב הוליכה פעמיים, אבל סולומון השווה. השער הראשון היה נהדר, כשהקפיץ בדקה ה-30 מקצה הרחבה בצד שמאל מעל השוער. לאחר מכן (56) בעט מתוך הרחבה לפינה הימנית. בדקה ה-73 צ'יינה קבע את תוצאת המשחק בפנדל. עבור שחטאר מדובר בהפסד קריטי. היא כעת רחוקה שבע נקודות מהמוליכה דינמו קייב אחרי 19 מחזורים.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
בכושר שיא. סולומון
(צילום: gettyimages)
בניגוד לסולומון, ליאור רפאלוב לא זומן שוב לסגל הנבחרת, אבל על המגרש בליגה הבלגית הוא ממשיך לספק קבלות. היום הוא כבש את שערו התשיעי העונה במדי אנטוורפן, ב-0:2 בחוץ על האקסית קלאב ברוז'.
ברוז' מוליכה את הטבלה בפער של 16 נקודות מאנטוורפן ואם תרצו זה היה סוג של משחק עונה. דידייה לאמקל זה העלה את אנטוורפן ליתרון כבר בדקה התשיעית. שתי דקות להפסקה הגיע הרגע של רפאלוב. הוא ניצל פנדל שנשרק לזכות קבוצתו והכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-77 הוא הוחלף.
3 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
לא עוצר. רפאלוב
(צילום: רויטרס)
בסקוטלנד, ניר ביטון חזר לסגל של סלטיק אחרי קרוב לחודשיים - ועוד למשחק הדרבי הענק מול ריינג'רס. הבלם הישראלי ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1, שהותיר את ריינג'רס בלתי מנוצחת בתום העונה הסדירה (ולאחר שכבר הבטיחה את הזכייה באליפות). מוחמד אליונוסי העלה את המארחת ליתרון (23), אלפרדו מורלוס איזן (38).
בגרמניה, מונס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-64 ב-2:1 הביתי של הופנהיים למיינץ מהתחתית. הופנהיים במקום ה-11 עם 30 נקודות בלבד.
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
הפסד ביתי. דאבור
(צילום: AFP)
באוסטרליה, תומר חמד כבש מחזור שני ברציפות - ואת שערו השני העונה - ב-1:1 של וולינגטון פיניקס מול בריסביין רואר. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ומצא את הרשת בדקה ה-42, לאחר שהשתלט על כדור שהורחק רע ובעט אותו פנימה. הוא הוחלף כעבור רבע שעה. וולינגטון מדורגת במקום ה-10 בטבלה.
פורסם לראשונה: 16:26, 21.03.21