בברצלונה נשמו לרווחה לאחר שנחלצו מסנסציה גדולה אמש (רביעי) כשגברה בקושי 3:4 על אינטרסיטי מהליגה השלישית בגביע המלך. הקבוצה של צ'אבי הזדקקה להארכה, כאשר אנסו פאטי המחליף הציל אותה עם שער ניצחון בדקה ה-103.
הקטלאנים התחילו טוב מאוד את משחק החוץ, כאשר רונאלדו אראוחו העלה אותם ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך המארחת השוותה בדקה ה-59, והצליחה לחזור לאחר מכן ל-2:2 ו-3:3, כאשר שחקנה אוריול סולדווייה כובש שלושער, כולל שער שוויון דרמטי בדקה ה-86 שכפה הארכה. לבסוף כאמור, פאטי הגיע עם כדור הרגעה לצ'אבי, שהצליח להיחלץ בעור שיניו ממבוכה גדולה מאוד כבר בשלב 32 האחרונות.
3 צפייה בגלריה
מאמן ברצלונה צ'אבי
מאמן ברצלונה צ'אבי
נשם לרווחה בסיום. צ'אבי
(AFP)
"נתנו להם יותר מידי מצבים במהלך המשחק, ולא שלטנו כמו שאנחנו רגילים", אמר צ'אבי בסיום. "שיחקנו היטב, אבל לא כשהגענו לרחבת היריבה, וגם לא ברחבה שלנו. לא עצרנו את מסירות הרוחב שלהם, ולא הגנו היטב על אזור הרחבה שלנו".
מאמן בארסה התייחס ליכולת של שחקניו: "לפעמים אנחנו לא מגנים כמו שאנחנו רוצים. היינו צריכים להרוג את המשחק, לא היינו מדוייקים מספיק. שיחקנו בקצב טוב, אבל היינו צריכים לשלוט במשחק. עשינו כמה דברים טובים, אבל עשינו לעצמנו את החיים קשים מידי בחלק מהזמן".
3 צפייה בגלריה
שער עיתון המונדו דה ספורטיבו, 5.1.23
שער עיתון המונדו דה ספורטיבו, 5.1.23
שער עיתון המונדו דה ספורטיבו, 5.1.23
בתקשורת המקומית בברצלונה ידעו בדיוק למי לייחס את הניצחון. בעיתון mundo deportivo העניקו את השער לפאטי, תחת הכותרת "אנסו הציל את המצב".
בתוך כך, בספרד בברצלונה התאכזבו מאי קבלת הערעור בנוגע להשעיית רוברט לבנדובסקי. כזכור, החלוץ הושעה משלושה משחקים לאחר שבמהלך המשחק נגד אוסאסונה לפני פגרת המונדיאל החווה תנועה מזלזלת לכיוון השופט וראה כרטיס אדום. לאחר ההרחקה, הושעה החלוץ משני משחקים נוספים.
3 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
יחמיץ את המשחק מול אתלטיקו. לבנדובסקי
(Getty Images)
הקטלאנים ערערו על העונש המחמיר לטענתם, אך זה לא התקבל והפולני צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב מול אתלטיקו מדריד, זאת בנוסף למשחקים נגד חטאפה וג'ירונה. העונש תקף רק למשחקי הליגה.