בימים האחרונים דובר לא מעט על ההחלטה של אלון חזן לפתוח עם אוסקר גלוך על הספסל במשחק המכריע מול איסלנד. החלטה שזכתה לטונות של ביקורת. האמת, לאור הרשימה האקסלוסיבית הנוספת אליה נכנס היהלום הישראלי - אפשר להבין למה.
אתר "טרנספרמרקט" פרסם את רשימת 11 השחקנים המבוקשים ביותר עד גיל 21, שאינם משחקים עדיין באחת מחמש הליגות הגדולות אירופה (אנגלית, ספרדית, איטלקית, גרמנית וצרפתית). גלוך, בטוח שלא תופתעו, תפס לעצמו מקום של כבוד באותה רשימה (שמיני).
1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
יש כבוד. גלוך
(צילום: EPA/JOSE SENA GOULAO)
קשר רד בול זלצבורג מדורג שמיני עם שווי שוק של 20 מיליון אירו. בפסגה ניצב אנדריק, שחקנה הברזילאי של פלמייראס שיעבור בקיץ לריאל מדריד, עם שווי של 45 מיליון אירו, בדיוק כמו ז'ואאו נבס ואנטוניו סילבה הפורטוגלים שבמקומות 2-3. הכישרון הברזילאי כבש בשבת האחרונה את שער הניצחון שלח הסלסאו ב-0:1 בוומבלי על אנגליה.
זו, כאמור, לא הרשימה היחידה בה נכלל גלוך. בינואר האחרון, באתר "90min" הבריטי, בחרו בישראלי כאחד מ-15 ילדי פלא ש"כדאי לשים אליהם לב" בשנה הקרובה. כעבור פחות מחודש היה זה תורו של "ultimoumo" האיטלקי - שם סומן היהלום הצעיר כאחד מ-50 הכישרונות הצעירים המבטיחים של 2024.

הרשימה המלאה

1. אנדריק (פלמייראס) - 45 מיליון אירו -. ז'ואאו נבס (בנפיקה) - 45 מיליון אירו -. אנטוניו סילבה (בנפיקה) - 45 מיליון אירו -. אנטוניו סילבה (בנפיקה) - 45 מיליון ארוליון אירו -. ז'והאן בקאיוקו (פ.ס.וו איינדהובן) - 40 מיליון אירו 6. בילאל אל חנוס (גנק) - 25 מיליון אירו 7. יורל האטו (אייאקס) - 22 מיליון אירו 8. אוסקר גלוך (רד בול זלצבורג) - 20 מיליון אירו 9. מרטין בטורינה (דינמו זאגרב) - 18 מיליון אירו 10. אנטוניו נוסה (קלאב ברוז') - 17 מיליון אירו