16 ימים לפני גמר ליגת האלופות בין אינטר ומנצ'סטר סיטי, ושתי הפיינליסטיות שיחקו הערב (רביעי), כל אחת בזירה המקומית שלה. עבור אינטר, היה זה משחק משמעותי ביותר, כאשר הקבוצה של סימונה אינזאגי זכתה בגביע האיטלקי לאחר 1:2 על פיורנטינה באולימפיקו ברומא.
מדובר בפעם התשיעית אי פעם שהנראזורי מניפים את התואר השני בחשיבותו בארץ המגף, והם עשו זאת לאחר שנקלעו לפיגור, אך הצליחו להפוך את התוצאה מצמד נהדר של לאוטרו מרטינס (29 ו-37). לפני שני השערים של הארגנטינאי, היה זה ניקולאס גונסאלס שהעניק לוויולה יתרון מוקדם (3).
2 צפייה בגלריה
אינטר זוכה בגביע
אינטר זוכה בגביע
אינטר זוכה בגביע
(צילום: Alberto PIZZOLI / AFP)
פיורנטינה לא הייתה רחוקה מלהשוות, והפעילה לחץ על שערו של סמיר הנדנוביץ', בעיקר במחצית השנייה, אך לא הצליחה למצוא את שער השוויון המיוחל. בדקה ה-78 ארתור קבראל הצליח למצוא את הרשת, אך השער נפסל בשל עבירה במהלך. בסיום כאמור, היו אלה שחקני אינטר שחגגו תואר השני העונה, לאחר הזכייה בסופר-קאפ האיטלקי.
כעת, אינטר תגיע במצב רוח מרומם לגמר ליגת האלופות, כשכבר יש לה שני תארים ביד - זאת למרות שלפני המפגש הגדול עם הסיטיזנס, יהיה עליהם להבטיח באופן סופי את ההשתתפות בליגת האלופות גם בעונה הבאה. נכון לעכשיו, יש לכחולים-שחורים יתרון של חמש נקודות על פני המקום החמישי (ארבע הראשונות בסרייה A עולות למפעל הבכיר באירופה), ונותרו שני מחזורים לסיום העונה.
2 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
הגיבור של אינטר. מרטינס
(צילום: Isabella BONOTTO / AFP)

תיקו חסר משמעות למנצ'סטר סיטי

כאמור, גם יריבת אינטר בגמר ליגת האלופות - מנצ'סטר סיטי - שיחקה הערב, אך עבורה היה זה משחק חסר משמעות. החבורה של פפ גווארדיולה כבר הבטיחה את אליפות הפרמייר-ליג במחזור שעבר, ולמרות שהמאמן הספרדי לא הקל ראש ועלה עם הרכב חזק נגד ברייטון - שחקניו יצאו עם 1:1 מול המארחת - שהבטיחה את מקומה בליגה האירופית בעונה הבאה.
פיל פודן העלה את סיטי ליתרון בדקה ה-25, אך חוליו אנקיסו השווה עבור ברייטון בדקה ה-38, זאת כאשר שבע דקות קודם לכן שער של קארו מיטומה נפסל בחסות ה-VAR בעקבות נגיעת יד במהלך.