איזה ערב קסום לאוהדי מנצ'סטר יונייטד וכמובן לכריסטיאנו רונאלדו. מנצ'סטר יונייטד כבר הייתה בבור עמוק, פיגור ביתי 2:0 מול אטאלנטה בצ'מפיונס, אבל חזרה ל-2:3 דרמטי, הודות לשער ניצחון של הפנומן הפורטוגלי בדקה ה-81 - בהופעה ה-300 שלו במדים האדומים-לבנים.
למעשה יונייטד הייתה בפיגור כפול עד הדקה ה-53, אבל צמד בישולים של ברונו פרננדש למרקוס רשפורד והארי מגווייר קבעו שוויון. תשע דקות לשריקת הסיום הגיע רונאלדו, ובנגיחה אופיינית קבע את המהפך. יונייטד עלתה לפסגת הבית עם 6 נקודות, שתיים יותר מאטאלנטה ו-ויאריאל.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו בטירוף, רגע אחרי שריקת הסיום
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
רונאלדו נוגח את שער הניצחון מול אטאלנטה
רונאלדו נוגח את שער הניצחון מול אטאלנטה
הנגיחה שקבעה את המהפך הגדול
(צילום: gettyimages)
"רונאלדו עשה זאת שוב", נכתב ב"דיילי מייל", שם הוסיפו: "הוא פשוט אחד מכובשי השערים הגדולים ביותר שהעולם ראה". גם ב"סאן" היו נפעמים מהשער של הפורטוגלי: "רונאלדו על גג העולם. הוא מעולם לא שיחק בליגה האירופית, ואין לו כוונה לעשות זאת דווקא העונה".
ועדיין, למרות המהפך, גם היו חיצי ביקורת לעבר יונייטד. "זה כמעט לא ברור איך מועדון שיכול לעלות מהספסל את פול פוגבה, ג'יידון סאנצ'ו ואדינסון קבאני רודף משחק שלם אחרי אטאלנטה", כתבו ב"דיילי מייל". ב"אקספרס" הודו: "למנצ'סטר יונייטד יש את רונאלדו הנהדר ובעיה חדשה עם סולשיאר". ואכן, המאמן הנורבגי קיבל עוד כמה ימים של שקט.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו ומגווייר
רונאלדו ומגווייר
מגווייר חוגג עם רונאלדו. "זה היה פשוט מושלם"
(צילום: gettyimages)
מגווייר, שכבש את שער השוויון של יונייטד, אמר בסיום: "הניצחון הגיע לנו בסופו של דבר. היו שתי מחציות שונות לחלוטין. בראשונה הם תפסו אותנו לא מוכנים, בשנייה שמרנו על שער נקי. יצרנו המון הזדמנויות, עוד בחצי הראשון, וידענו שהשערים יגיעו".
מגווייר נשאל כמובן על ההופעה של רונאלדו וענה: "הסתכלתי עליו לאורך כל השער השלישי. הייתי ממש מאחוריו. הקפיצה שלו, העיתוי, זה היה פשוט מושלם. אנחנו רואים את זה כל יום באימונים או בשערים שהוא כבש לאורך הקריירה. הוא עזר לנו שוב להשיג ניצחון חשוב".