אחרי שעזב את פ.ס.ז' לטובת אל-הילאל הסעודית, ניימאר - שפצוע ונמצא כעת בברזיל - ניצל את הביקור במולדתו על מנת לספק ריאיון לאתר "גולבו" שפורסם היום (ראשון), בו שיתף הכוכב בן ה-30 בקשיים שאיתם חברו לאו מסי והוא התמודדו בקבוצה מעיר האורות.
"שמחתי מאוד עבור מסי על השנה שהוא עבר, אבל באותו זמן גם הייתי עצוב מאוד עבורו, כי הוא חי את שני צדי המטבע", אמר ניימאר. "הוא היה בגן עדן עם נבחרת ארגנטינה, זכה בכל התארים בשנים האחרונות, ובפריז הוא היה בגיהינום, שנינו עברנו גיהינום. זה הרגיז את שנינו, כי לא היינו שם סתם, שיחקנו שם כדי לתת את המיטב שלנו, כדי להיות אלופים, לנסות לעשות היסטוריה, בגלל זה התחלנו לשחק ביחד, התאחדנו בניסיון לעשות היסטוריה. לצערנו, זה לא קרה".
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר עם לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר עם לאו מסי
"התאחדנו בניסיון לעשות היסטוריה". ניימאר ומסי במדי פ.ס.ז'
(רויטרס)
על הנבחרת הלאומית, שסיימה לאחרונה שלושה משחקי ידידות בלעדיו, אמר ניימאר: "אני מאמין שנצליח בעתיד. לדעתי ויניסיוס ורודריגו כוכבים שיכולים לקחת את תפקיד המנהיג, בלי קשר לאם אני נמצא בנבחרת או לא". ניימאר גם התייחס לפציעה שלו והוסיף: "אני לא אוהב לצפות בכדורגל, אפילו כשאני משחק. אני לא אוהב לשבת על הספה בבית, זה לא אני, אני מתגעגע למגרש ולאווירה באיצטדיון".
על התדמית והמורשת שלו ואמר: "לפעמים אנשים שופטים אותי בדרך שונה, אבל אם אתה עוצר וחושב על זה, כל חבריי לקבוצה תמיד שיבחו אותי - לא רק לעל השחקן שאני, אלא גם על האדם שאני. זה מה שחשוב לי, זו המורשת שאני רוצה להשאיר. ברור שקיבלתי מתנה מאלוהים עם הכדורגל, ואני חקוק בהיסטוריה של נבחרת ברזיל, בהיסטוריה של הכדורגל. אבל ההשפעה שאני רוצה להשאיר זה על החיים של האנשים שסביבי ושל כל מי שמכיר אותי".
לסיום התייחס ניימאר לקבוצת נעוריו סנטוס: "אני אוהד את הקבוצה ורוצה לשחק בה שוב. אני אחזור. לא יודע מתי, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שמתישהו אחזור ואשחק שוב בסנטוס".