איש המשחק של ריאל מדריד בניצחון אתמול (ראשון) על אלמריה במחזור הראשון בליגה הספרדית הוא ללא ספק דויד אלאבה. האוסטרי נכנס כמחליף בדקה ה-75 ותוך 15 שניות בעט כדור חופשי פנימה שקבע 1:2 לאלופת ספרד.
"טוני קרוס או קארים בנזמה היו אמורים לבעוט את הכדור החופשי", חשף המאמן קרלו אנצ'לוטי בסיום, "אבל אלאבה נכנס ועשה את זה הכי טוב. אמרנו לו להתארגן מהר כדי שיוכל להיכנס בזמן ולקחת את הבעיטה". "זה לא היה קל להגיד לטוני וקארים שהם לא יבעטו", צחק המאמן.
3 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
דויד אלאבה חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס
ויניסיוס
ויניסיוס בפעולה
(צילום: גטי אימג'ס)
אנטוניו רודיגר ערך בכורה בליגה במדי ריאל מדריד, ובתקשורת הספרדית האשימו אותו בשער שכבשה אלמריה, אך אנצ'לוטי הגן עליו: "היו לו משחק טוב מאוד, יש לו המון ניסיון והוא יעזור לנו בהמשך. גם לקשרים הצעירים אורליאן צ'ואמני ואדוארדו קאמבינגה היה משחק פחות טוב: "הם לא שיחקו כמה שהם רגילים", הודה אנצ'לוטי. "לפי האימונים הם שווים את חולצת ההרכב, אבל הרגשתי שמבחינה רגשית הם לא הגיעו למשחק בצורה טובה. הם לא עשו טעויות קשות, אבל היו יכולים לשחק טוב יותר. זה נורמלי שיש משחקים כאלה לפעמים. אחרי שהצלחנו לכבוש בפעם הראשונה, המשחק הפך להיות קל יותר".

הרוטציה לא עבדה

אדן הזאר עלה כמחליף ושיחק במרכז המגרש, אנצ'לוטי רמז שאחרי השנים הקשות של הבלגי בריאל מדריד אולי יגיע השינוי המיוחל: "אצטרך לחשוב איך להשתמש בו העונה, הוא אוהב לשחק באגף אבל יש לנו את ויניסיוס. הזאר ממשיך להתאמן כמו מקצוען והוא יקבל דקות העונה". אנצ'לוטי נשאל לגבי מצבו של מרקו אסנסיו, שלא שיחק ועשוי לעזוב את הקבוצה, וענה: "כרגע הוא שחקן שלנו והוא יקבל דקות בעתיד. הוא כבש הרבה פעמים בעבר והראה את החשיבות שלו. אבל נראה מה קורה עד ה-31 באוגוסט".
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי. ספג ביקורת, אבל החילופים שלו היו במקום
(צילום: גטי אימג'ס)
בתקשורת המדרידאית לא אהבו את היכולת היחסית החלשה של הקבוצה והעבירו ביקורת על אנצ'לוטי. "הרוטציה שלו לא עבדה", נכתב ב"אס". "לוקה מודריץ' היה צריך לפתוח בהרכב. צ'ואמני עוד לא הוכיח שמגיע לו לפתוח במקום הקרואטי, הוא יצטרך להבין שהליגה הספרדית היא לא כמו הליגה הצרפתית". "ההתקפה הכי טובה היא ההגנה", הוסיפו ב"אס", " אלאבה ולוקאס ואסקס הביאו את הניצחון. העייפות הכריעה את אלמריה בסופו של דבר".
"אנצ'לוטי הלך רחוק מדי עם הרוטציות שלו", נכתב ב"מארקה". "ריאל מדריד הייתה חשופה מדי להתקפות מתפרצות. אבל ריאל מדריד היא ריאל מדריד והיא יודעת לחזור גם ממצבים מסובכים. אלאבה הגיע בחינם, והוא מועמד לתואר החתמת העשור. מגיע לאלמריה הרבה קרדיט על משחק הירואי. לאנצ'לוטי יש ספסל מצוין, והחילופים שלו עשו את ההבדל".