למרבה הצער, אלימות אוהדים בכדורגל היא מכה די שכיחה, אבל הפעם קיבלנו הוכחה עד כמה חוסר המחשבה מאחורי החוליגניזם יכול לגרום לנזק דווקא לפוגעים. אוהדי טיגרה הארגנטינאית ארבו לאוטובוס של סאו פאולו ורצו לרגום אותו באבנים, אך התבלבלו וניפצו את שמשות האוטובוס של שחקני קבוצתם.
האירוע קרה לפני משחק הבית של טיגרה מול היריבה מברזיל במסגרת המחזור הראשון במשחקי הקונמבול סודאמריקנה - טורניר הקבוצות השני בחשיבותו בדרום אמריקה. שחקן המארחת אגוסטין קרדוסו העלה תמונה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו עם אבן בידו על רקע חלון מנופץ תחת הכיתוב: "הצילו, אלה אנחנו!".
2 צפייה בגלריה
הסטורי של אגוסטין קרדוסו, שחקנה של אתלטיקו טיגרה הארגנטינאית
הסטורי של אגוסטין קרדוסו, שחקנה של אתלטיקו טיגרה הארגנטינאית
האבן וחלון האוטובוס המנופץ. מתוך הסטורי של אגוסטין קרדוסו
(מתוך עמוד האינסטגרם של אגוסטון קרדוסו)
קרדוסו מחק לאחר מכן את הסטורי, אך הוא כבר הפך ויראלי ושותף מספר רב של פעמים ברחבי הרשת, כאשר התקשורת הארגנטינאית גם השיגה תיעוד של האוטובוס וחלונותיו המנופצים. שום חקירה בנושא לא נפתחה, כנראה כי בטיגרה החליטו שלא להגיש תלונה נגד אוהדיהם.
עם זאת, את העונש שלהם אוהדי המארחת קיבלו, כאשר סאו פאולו יצאה מארגנטינה עם ניצחון 0:2. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אריסון כבש פעמיים (57 ו-74) וסידר לברזילאים שלוש נקודות במגרש עויין, ופתיחה נאה לשלב הבתים של הטורניר.
2 צפייה בגלריה
שחקני סאו פאולו חוגגים
שחקני סאו פאולו חוגגים
חמקו ממטח אבנים וגם יצאו עם ניצחון חוץ. שחקני סאו פאולו חוגגים
(EPA)
יש לציין שבין שתי הקבוצות יש דם רע עוד מאז 2012, אז נפגשו בגמר הטורניר. סאו פאולו הוליכה 0:2 במחצית, וזכתה בניצחון לאחר ששחקני טיגרה סירבו לעלות למחצית השנייה. הסיבה בגינה לא עלו הארגנטינאים לשחק, היא שלטענתם אנשי האבטחה הברזילאים תקפו אותם עם מקלות ואף איימו עליהם באקדחיהם.