קרוב לארבעה חודשים מאז זכייתה של ארגנטינה במונדיאל, הדי הזכייה (וגם החגיגות) של האלביסלסטה עדיין לא נרגעים. היום (שישי) פורסמו בערוץ הטלוויזיה הארגנטינאי TyC Sports דברים שאמר נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין, שהחמיא למסי, אך גם לא חסך בביקורת.
צ'פרין כעס על התנהגותו של שוער אלופת העולם אמיליאנו מרטינס, שחשף בחגיגות הזכייה בובת תינוק עם פרצופו של קיליאן אמבאפה - כוכב נבחרת צרפת, אותה ניצחה ארגנטינה בגמר. זו לא הייתה הפרובוקציה היחידה של מרטינס, שבגמר כזכור הצמיד את גביע השוער המצטיין שקיבל לאיבר מינו כתנועה מגונה לעבר אוהדי הטריקולור.
1 צפייה בגלריה
אמיליאנו מרטינס מטריל את קיליאן אמבאפה ליד מסי
אמיליאנו מרטינס מטריל את קיליאן אמבאפה ליד מסי
אמיליאנו מרטינס מטריל את קיליאן אמבאפה ליד מסי
(צילום: טוויטר)
"מסי היה צריך לעשות או להגיד משהו (בנוגע לאמיליאנו מרטינס)", אמר צ'פרין. "היה צריך לגרום לו להפסיק לעשות את זה, ולהגיד לו שיראה קצת כבוד. בסופו של דבר מסי משחק עם אמבאפה במשך כל השנה".
נשיא אופ"א המשיך להביע את הסתייגותו - בלשון המעטה - מהתנהגותו של השוער: "הצורה בה הוא התנהג בזמן דו קרב הפנדלים - אני פשוט לא מבין למה הוא לעג לאמבאפה. זו לא ספורטיביות, זה היה פרימיטיבי. לא אהבתי את זה".
לצד הביקורת, צ'פרין גם החמיא למסי: "בלעדיו, ארגנטינה לא הייתה מגיעה אפילו לרבע הגמר. כשאתה לא יודע מה לעשות על המגרש, אתה מוסר לו את הכדור. הייתי בטוח שהגמר - שהיה נפלא - היה גמור עוד לפני שהתחיל, שהגביע כבר אצלו. בסופו של דבר התוצאה עשתה צדק. ארגנטינה הייתה טובה יותר מצרפת".