לאו מסי הגיע לנקודת אל-חזור בפ.ס.ז': כך מדווח הבוקר (שלישי) ה"ל'אקיפ". על-פי יומון הספורט הצרפתי, מסי לא מעוניין להאריך את חוזהו, שמסתיים בסוף יוני וצפוי לעזוב בקיץ את פריז.
לפ.ס.ז' יש אופציה להציע למסי חודש חדש לשנה נוספת, אבל הכוכב בן ה-35 יעזוב - ובטריקת דלת. בכותרת העיתון הוכרז כי המצב מקביל ל"גירושים" ונטען כי מסי ופ.ס.ז' פשוט צריכים לדעת להיפרד.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מצב עגום. מסי
(צילום: AP)
הידיעה הנחרצת ב"ל'אקיפ"
הידיעה מגיעה יממה בלבד, לאחר ש"הפרעוש" שוב עמד בעין הסערה, וספג קריאות בוז מאוהדי פ.ס.ז' ב-1:0 הביתי לליון. הארגנטינאי בהחלט לא הציג משחק חלש יותר משאר חבריו, ודווקא קיבל במרבית העיתונים והאתרים ציון יחסית סביר לעומת שאר השחקנים, אך נראה שאוהדי פ.ס.ז' סימנו אותו כסמל ליכולת הרעה שמציגה קבוצתם.

"לעזוב את בית ההבראה"

הארגנטינאי ספג שריקות בוז גם במהלך ההפסד לראן לפני שבועיים. מאז יצאה הליגה הצרפתית לפגרת הנבחרות, ומסי זכה לשינוי האווירה לו היה כה זקוק - כאשר הצטרף לחבריו בנבחרת ארגנטינה ושיחק לראשונה מול עם נבחרתו מול הקהל הביתי, שלאהבתו היה הכוכב צמא - ואלה הרעיפו עליו אותה עליה בכמויות.
3 צפייה בגלריה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
הגיע לנקושת האל-חזור בפריז. מסי
(צילום: רויטרס)
מסי כבש ארבעה שערים בשני משחקי הראווה של האלביסלסטה מול פנמה וקורסאו, וחצה את רף 800 השערים בקריירה. בנוסף, זכה קפטן אלופת העולם לכבוד במספר מקרים, כאשר בניין נקרא על שמו, ואף פסל בדמותו נחשף בידי קונמבול (התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית), והוא יוצב במוזיאון לצד פסלים של אגדות בדמות פלה ודייגו מראדונה המנוחים.
כעת, לאחר המסע והאהבה שקיבל בארגנטינה, שב מסי לצרות בפריז, ואלה - כך מסתבר - המשיכו בדיוק היכן שהיו לפני היציאה לפגרה. בתקופה האחרונה עולים וגוברים הקולות על עזיבה אפשרית של מסי, בין אם לליגה הסעודית תמורת משכורת עתק, ובין אם חזרה מרגשת לברצלונה, אותה עזב בקיץ 2021.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
"נמצאים בקשר רציף". מסי וצ'אבי
(צילום: EPA)
לצד הדיווח ב"ל'אקיפ", בארגנטינה מפרסמים כי מסי בקשר "קרוב מאוד ורציף" עם צ'אבי ונראה שהשניים סוללים חזרה אפשרית לבארסה. בפרסום נטען כי מסי עוד לא דיבר על כך עם נשיא הקבוצה, ז'ואן לאפורטה, אך זה "רק עניין של זמן" עד שזה יקרה.
מי שדוחף את מסי לעזוב את הכדורגל הצרפתי הוא דווקא כוכב העבר של הטריקולור, עמנואל פטי. "כשאני שומע ששורקים בוז למסי, זה עלבון לכדורגל. אם יש לי רק עצה אחת בשבילו - תעזוב את המועדון הזה. זה לא מועדון כדורגל, זה בית הבראה לפני פרישה".