בזמן שבאירופה מתכוננים ליורו 2024, בדרום אמריקה נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) המחזור השני במוקדמות של גביע העולם ב-2026. ארגנטינה וברזיל הן היחידות שנותרו עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים. אלופת העולם הביסה 0:3 את בוליביה בחוץ, בעוד ברזיל יצאה מפרו עם 0:1 קשה משער ניצחון של מרקיניוס בדקה ה-90.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל מרקיניוס
שחקן נבחרת ברזיל מרקיניוס
סידר ניצחון דרמטי לברזיל. מרקיניוס
(ERNESTO BENAVIDES / AFP)
פרו - ברזיל 1:0 | הסלסאו לא היו רחוקים מלאבד נקודות ראשונות בקמפיין, אך כמו נבחרת ישראל אתמול נגד בלארוס - הצליחו לצאת עם שלוש נקודות משער בדקות הסיום. במשך 90 דקות התקשו שחקני הסלסאו מול הפרואנים העיקשים, אך קרן של ניימאר בפתיחת תוספת הזמן מצאה את ראשו של מרקיניוס, שנגח פנימה וסידר לנבחרת של פרננדו דיניז ניצחון דרמטי, ששמר על מאזנם המושלם ועל המקום הראשון בבית הדרום אמריקני.
בוליביה - ארגנטינה 3:0 | ללא לאו מסי, שנותר מחוץ לסגל, אלופת העולם לא התקשתה, למרות האוויר הדליל בלה-פאס ההררית. אנחל די מריה, שענד את סרטן הקפטן במקומו של 'הפרעוש', בישל פעמיים במחצית הראשונה לטובת הארגנטיניאים, בדקה ה-31 לאנסו פרננדס ו-11 דקות לאחר מכן לניקולאס טליאפיקו - והאוחרים ירדו להפסקה ביתרון 0:2, כמו גם עם יתרון מספרי משום שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-39 לאחר שרוברטו פרננדס המקומי ראה את הכרטיס האדום בעקבות דריכה על קוטי רומרו. ניקו גונזאלס קבע את תוצאת הסיום עם שער בדקה ה-84, וארגנטינה עם 6 נקודות משני משחקים.
שאר המשחקים: אקוודור - אורוגוואי 1:2 ונצואלה - פרגוואי 0:1 צ'ילה - קולומביה 0:0