ריאל מדריד ניצחה היום (ראשון) 1:3 את ברצלונה במסגרת המחזור התשיעי בלה ליגה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נהנתה משערים של קארים בנזמה (12), פדריקו ואלוורדה (35) ופנדל מוצלח של רודריגו (91) ופתחה פער של שלוש נקודות מהיריבה הגדולה בפסגה. פראן טורס המחליף הצליח להפיח תקוות בבארסה כשכבש בדקה ה-83, אבל לא יותר מזה.
פדריקו ואלוורדה נבחר לשחקן המצטיין ומי שעוד זכה למחמאות היה טוני קרוס, שסיפק תצוגה טובה מאוד במרכז המגרש. בברצלונה רוברט לבנדובסקי ספג לא מעט ביקורת על החמצה גדולה שלו במהלך המחצית הראשונה. צ'אבי עם הפסד 11 ב-50 משחקים כמאמן ברצלונה, יותר ממה שהיה לכל אחד משבעת המאמנים האחרונים של הקבוצה ב-50 המשחקים הראשונים שלהם בתפקיד. נשיא בארסה ז'ואן לאפורטה נכנס לחדר השופטים לאחר המשחק כדי להתלונן, אבל הוא הוצא משם.
אירוע מביך נוסף שקשור ללאפורטה התרחש לפני המשחק. בנו של ז'ואן, גיים, נעצר אחר הצהריים במסעדה לאחר שהתנהג בצורה לא הולמת לבת זוגו במסעדה. האירוע התרחש בשעה 15:00 במסעדה שקרובה לסנטיאגו ברנבאו. לפי הדיווח, הבן נענע את בת הזוג ואיים עליה בפני כל הנוכחים במסעדה. אנשים במקום הזעיקו את המשטרה למקום.
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
צ'אבי מאמן ברצלונה עם השופט חוסה מריה סאנצ'ס מרטינס
צ'אבי מאמן ברצלונה עם השופט חוסה מריה סאנצ'ס מרטינס
נתון לא מחמיא במיוחד. צ'אבי
(צילום: רויטרס)
קשר ריאל לוקה מודריץ' התייחס לתשואות שקיבל מהקהל שלו אחרי שהוחלף: "הדבר הכי טוב שיכול לקרות לשחקן זה להרגיש את האהבה מצד האוהדים שלו" על המשחק אמר הקרואטי: "אנחנו שמחים מאוד. היינו מסוכנים מאוד בהתקפה והתגוננו היטב. היה לנו משחק נהדר. אני שמח שקארים בנזמה כבש, מגיע לו לזכות בכדור הזהב".
בלם בארסה ז'ול קונדה אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאוכזבים מאוד. אני לא חושב ששיחקנו רע, אבל במחצית הראשונה עשינו כמה טעויות באזורים מסוכנים. ריאל מדריד יכולה ליצור מצב עם שתיים או שלוש מסירות. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה". על הפנדל שגרם אריק גרסיה וסגר סופית את המשחק בדקה ה-91 אמר קונדה: "זה נראה כמו מגע קל וזה הגיע ברגע מפתח עבורנו כי זה הרגיש כאילו ניצור את המצב כדי לאזן".
מאמן ברצלונה צ'אבי, ששוב הרבה להתעמת עם השופטים במהלך המשחק, הודה: "אני לא יכול להיות שמח מכלום, התחושה רעה מאוד. אנחנו צריכים להיות ביקורתיים מאוד כלפי עצמנו, אנחנו יודעים שזו לא הייתה הופעה טובה. אנחנו נמצאים בכושר רע מאוד וחייבים לשנות את זה עכשיו. אנחנו חייבים להיות יותר מסוכנים מול השער ואגרסיביים יותר".
מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר: "השתמשתי באדר מיליטאו היום כדי להפעיל לחץ על לבנדובסקי, המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד מהבחינה הזאת".
ואלוורדה, שכאמור נבחר למצטיין, אמר: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק באמצע, אבל הדברים עובדים בשבילי טוב גם בכנף ואני תורם לקבוצה. המאמן הוא זה שקובע. השקענו המון והקרבנו המון במשחק היום, ידענו שנצטרך לעשות את זה כדי לנצח, אבל אנחנו עוזבים מרוצים".