כריסטיאנו רונאלדו ספג לא מעט ביקורות במהלך השבוע לאחר ההדחה של אל-נאסר מליגת האלופות של אסיה בידי אל-עין מאיחוד האמירויות, זאת בעקבות החמצה גדולה שלו. הערב (שישי) הוא החזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות לאחר שלושה הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחונות כשכבש בפנדל ב-0:1 על אל-אהלי בליגה הסעודית.
זה היה שערו ה-50 של הפורטוגלי מאז שעבר לסעודיה. בזכות הניצחון אל-נאסר פתחה פער של 9 נקודות במקום השני על פני אל-אהלי שבמקום השלישי, אך היא עדיין רחוקה 9 נקודות מאל-הילאל שבמקום הראשון, לה יש משחק אחד פחות מאל-נאסר.
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
כבש את שערו ה-50 בסעודיה. כריסטיאנו רונאלדו
(AFP)
בגרמניה, ר.ב לייפציג הרשימה עם 1:5 גדול בחוץ על פ.צ קלן, שהעלה אותה זמנית למקום הרביעי בבונדסליגה על חשבון דורטמונד, שתשחק ביום ראשון נגד פרנקפורט.
צ'אבי סימונס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-15 אך סרגיס אדמיאן השווה שלוש דקות לאחר מכן והמחצית הראשונה הסתיימה ב-1:1. במחצית השנייה כבר הייתה קונצרט של לייפציג, שכבשה ארבעה שערים (צמד של לואיס אופנדה, אמאדו היידרה ויוסוף פאולסן) בדרך לניצחון ליגה שלישי ברציפות.
בליגה האיטלקית בולוניה חזרה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לאינטר עם 0:1 דרמטי בחוץ על אמפולי. ג'ובאני פביאן כבש את שער הניצחון לאורחת מהמקום הרביעי, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.
תוצאות נוספות: צרפת | טולוז - ליון 3:2 ספרד | סוסיאדד - קאדיס 0:2