חלון ההעברות בספרד יצא לדרך וגם ריאל ויאדוליד, שנמצאת עמוק בתחתית טבלת הלה-ליגה, מתכוונת לבצע שינויים. רק שלפחות על-פי התקשורת המקומית, מי שעלול לעמוד במרכזם הוא החלוץ הישראלי, שון וייסמן.
על-פי אחד הדיווחים בעיתונות המקומית בוויאדוליד, הקבוצה "שוקלת לעשות שינוי בהתקפה בעקבות היכולת החלשה של וייסמן ומעברו של החלוץ הישראלי נשקל".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
יצטרך לעזוב? וייסמן
(צילום: גטי אימג'ס)
באחד הפרסומים נטען כי המאמן פאצ'טה שוקל לעשות מהפכה אמיתית בהתקפה ולא פוסל לוותר על וייסמן, שב-13 הופעותיו העונה בוויאדוליד כבש שער אחד בלבד. בטח לאור העובדה שאשתקד החלוץ הרשים בליגה השנייה, שם כבש 20 שערים ובישל 3 לחבריו ב-38 משחקים.

פליקס יעבור לצ'לסי, מודריק סיכם בארסנל

ומה חדש אצל הגדולות באירופה? ז'ואו פליקס יעבור בהשאלה לצ'לסי - כך פורסם במהלך היממה האחרונה בתקשורת הספרדית והאנגלית. מה שכן, הפורטוגלי יאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד קיץ 2027 לפני שיצטרף לשורות הבלוז.
2 צפייה בגלריה
שחקן אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס
שחקן אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס
בדרך ללונדון. פליקס
(EPA)
צ'לסי קיבלה את פליקס והשאירה לארסנל את מיכאילו מודריק האוקראיני. מוליכת הפרמייר-ליג ושחטאר דונייצק ממשיכות להתקדם לקראת השלמת העסקה שתעלה לתותחנים כ-50 מיליון ליש"ט.
ומלונדון לריאד. אל-נאסר הסעודית ממשיכה בניסיון לבנות סגל חזק לכריסטיאנו רונאלדו. על-פי דיווח ב-ESPN, היא כבר פנתה לסרחיו בוסקטס כדי שיצטרף ל-CR7 ומוכנה לשלם לו 13 מיליון אירו בעונה.