האם המושבה הישראלית בכוכב האדום בלגרד תתרחב? בתקשורת הסרבית מדווחים כי ברק בכר מעוניין לצרף לאלופה הסרבית את קפטן מכבי חיפה לשעבר נטע לביא. הקשר, שעבר במהלך העונה לגמבה אוסקה היפנית מהירוקים, מעוניין לעבור לאירופה, על פי הדיווח, בעוד הכוכב האדום מחפשת חיזוק בעמדת הקישור לפני תום מועד חלון ההעברות בתחילת חודש ספטמבר.
לביא מחזיק בחוזה בגמבה עד סיום עונת 2026, ובקבוצה היפנית לא יסכימו לשחררו בקלות. על פי האתר "Sportklub" בקבוצתו הנוכחית של הקשר - ששיחק שנתיים וחצי תחת בכר במכבי חיפה - צפויים לדרוש עבורו 500 אלף אירו. לצד הדיווחים על העניין בלביא, צוין גם כי הכוכב האדום בודקת אפשרות להחתים את טוצ'י צ'וקוואני המשחק בליגה הדנית. עם זאת, בכר מעדיף משמעותית לצרף את נטע לביא, אותו הוא מכיר מצוין. אם אכן לביא יצטרף לכוכב באדום, הוא יהיה הישראלי השלישי בקבוצה, יחד עם בכר ועם השוער עומרי גלזר.
2 צפייה בגלריה
שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
יהיה הישראלי השלישי בכוכב האדום בלגרד? נטע לביא
(צילום: מתוך עמוד הטוויטר של גמבה אוסקה)
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
רוצה לחזק את עמדת הקישור. בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
בתוך כך, הכוכב האדום בלגרד מתכוננת למשחק הליגה מחר (שבת, 21:30) נגד ספרטק סובוטיקה במסגרת המחזור הרביעי בליגה הסרבית. המאמן הישראלי דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, והתייחס להכנות לקראת המפגש: "הצוות שלי ניתח את היריבה, כמו שאנחנו עושים לפני כל משחק. לא אדבר על הנקודות החזקות והחולשות של היריבה, זה לא הזמן לכך. אני מרוכז במשחק ובקבוצה שלי".
בכר נשאל האם הניצחונות הקלים בשלושת המחזורים הראשונים, בהם כבשה הקבוצה 13 שערים וספגה רק פעם אחת עלול לגרום לשחקנים להגיע שאננים למשחקי שלב הבתים של ליגת האלופות. "אני לא חושב כך", ענה. "התוצאות שהשגנו לא באו לנו בקלות. השחקנים עובדים קשה בשביל להשיג את הניצחונות, ויידעו להתאים את עצמם לרמה של ליגת האלופות. אנחנו עובדים קשה באימונים, וכשיגיע המשחק הראשון בליגת האלופות אנחנו נגיע מוכנים".
על היכולת שמציגים שחקניו בפתיחת העונה: "יש דברים טובים יותר וגם פחות בכל משחק ובכל קבוצה. אנחנו מנסים לשמר את הטוב, שזה לחץ גבוה וכמות השערים שאנחנו מבקיעים. כמובן שאנחנו רוצים לשחק מהר יותר. במשחק האחרון היינו יעילים יותר, וזה דבר שאנחנו עובדים עליו. אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים והעבודה הקשה שהם מציגים באימונים".