עד כה, פתיחת העונה של הכוכב האדום בלגרד עברה בצורה חלקה. אלופת סרביה בשש השנים האחרונות הביסה את יריבותיה בשני המשחקים הראשונים בליגה המקומית (0:5 על וויבודינה ו-0:4 על נפרדק), זאת בנוסף ליכולת מרשימה במשחקי ההכנה לעונה. המאמן ברק בכר זוכה ללא מעט מחמאות הן מהתקשורת הסרבית והן מהקהל, ונראה שגם השוער הישראלי שהגיע מהפועל באר-שבע, עומרי גלזר, החל כבר להרגיש בבית בבלגרד.
בריאיון לאתר הרשמי של המועדון, סיפר גלזר על ההתאקלמות שלו בבירת סרביה ובקבוצה, הציפיות לקראת המשך העונה וגם המטרות שלו ושל הכוכב האדום בלגרד.
1 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
"אני מרגיש שקיבלו אותי מצוין", אמר גלזר כשנשאל על תחושותיו כשחקן חדש בקבוצה. "האנשים כאן מאוד אדיבים ויודעים לקדם בברכה אנשים חדשים והרגשתי פה בנוח מההתחלה. אחרי המשחק מול פיורנטינה, כשירדתי מהמגרש, האוהדים מחאו לי כפיים ועודדו אותי - זו הייתה הרגשה מדהימה שקשה לתאר אותה במילים. אני בטוח שהם ילוו אותנו במספרים גדולים מאוד למשחקי החוץ, וגם ביום שישי הקרוב אני מצפה שהם ימלאו את יציעי האורחים במשחק מול מלאדוסט במחזור השלישי של הליגה הסרבית".
גלזר התייחס גם לתנאים במועדון וליכולת של הקבוצה במשחקי ההכנה ובפתיחת הליגה הסרבית: "יש כאן מתקני אימון נהדרים ותנאים מצוינים ואני מאמין שרק נלך ונשתפר ככל שהעונה תתקדם. נראינו נהדר במשחקי ההכנה והוכחנו שיש לנו סגל איכותי. אנחנו מרוצים מהאופן בו פתחנו את העונה, אבל רוצים גם להמשיך לשחק באותו קצב ולהציג כדורגל התקפי ומהנה, גם במסגרות המקומיות וגם בליגת האלופות".
על ההתאמה שלו לשחקנים שמשחקים איתו: "אני אוהב לתקשר עם השחקנים במהלך המשחק, וזה משמעותי מאוד עבורי שהיחסים ביני לבין השחקנים הם כבר ברמה טובה כזו, זה ממש מקל עליי. שחקני ההגנה אלכסנדר דראגוביץ', מילוש דגנק, סרג'אן מיאלוביץ' ומילאן רודיץ' הם מצוינים גם ככדורגלנים וגם כבני אדם, ואנחנו מבינים אחד את השני בקלות. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולתקן את החסרונות שלנו, ואז אני בטוח שנהיה קבוצה חזקה מאוד".