לאחר ההפסד האכזרי בגמר גביע העולם, בצרפת חזרו לשחק אתמול (רביעי) בזירה המקומית כאשר האלופה פריז סן ז'רמן חילצה ניצחון 1:2 על שטרסבורג, הודות לפנדל מדויק של קיליאן אמבאפה בתוספת הזמן. סיפור המשחק היה ניימאר, שהורחק בשני כרטיסים צהובים בתוך שתי דקות, כאשר השני היה בעקבות התחזות. לאו מסי, שעדיין לא שב מארגנטינה, לא נטל חלק במשחק.
למרות התקרית עם הברזילאי, שהיה עצבני מאוד עקב ההרחקה, מרבית תשומת הלב בסיום המשחק הלכה לקיליאן אמבאפה, מי שכבש שלושער בגמר המונדיאל וגם אתמול הכריע את המשחק לזכות קבוצתו. הכוכב התייחס להפסד בגמר: "לעולם לא אצליח לעכל את זה, אבל אמרתי לחברים שלי לקבוצה: 'אין שום סיבה שהמועדון ישלם על ההפסד של הנבחרת'. מדובר בשתי סיטואציות שונות".
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
(EPA)
על החזרה לפ.ס.ז' אחרי הנבחרת ושיתוף הפעולה עם לאו מסי, לו הפסיד בגמר המונדיאל: "המסר שלי ברור - מה שקרה בנבחרת הלאומית לא קשור לפריז סן ז'רמן. אני נחוש להביא כל תואר אפשרי לבירה".
מאמן האלופה הצרפתית כריסטוף גאלטייה התייחס לכוכבו: "הוא המשיך באותה רמה שהציג במונדיאל. הוא קיבל טיפה מנוחה, וזה עזר לו לחזור רענן. למרות האכזבה הגדולה והעצב, היה לו טורניר מדהים והוא חזר ממנו מצוין לקראת המשך העונה".
על הרחקתו של ניימאר: "אני יכול להבין את הכעס שלו, הוא ממש רצה לשחק בשני המשחקים הקרובים. לפי מה שאני מבין הגיע לו כרטיס צהוב על העבירה שעשה, אבל בכל המשחק עשו עליו עבירות הרבה יותר חמורות".
על המשחק עצמו אמר גאלטייה: "שטרסבורג קבוצה טובה, יש להם הרבה חוזק ועוצמה. היו הרבה אירועים שהשפיעו על השחק ושינו אותו".