הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך היום (שבת) עם טוטנהאם, שהצליחה לעלות לשלב הבא. סאות'המפטון סוף ניצחה ועברה את קריסטל פאלאס. ליברפול סיימה ב-2:2 ביתי ועם לא מעט מזל מול וולבס ותיאלץ לעבור אותה במשחק חוץ. ניוקאסל הובכה והודחה על ידי שפילד וונסדיי.

ליברפול - וולבס 2:2

הקבוצה של יורגן קלופ פספסה הזדמנות לעלות אל הסיבוב הרביעי והוסיפה לעצמה עוד משחק ללו"ז הצפוף ממילא וכמובן שגם סכנת הדחה ממשית. גונסאלו גדש כבש ראשון בדקה ה-26 אחרי טעות אומללה ולא אופיינית של אליסון, שפשוט מסר לו. דרווין נונייס הצליח לאזן עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי בישול של טרנט אלכסנדר ארנולד וקבע 1:1 בדקה ה-45. מוחמד סלאח השלים את המהפך בדקה ה-52 עם ביצוע מוצלח והיה נראה שליברפול בדרך לניצחון. אבל בדקה ה-67 הי צ'י וואנג כבש עם לא מעט מזל וקבע 2:2. טוטי כבר חגג את ה-2:3 בדקה ה-81, אבל השער נפסל אחרי בדיקת VAR בשל נבדל וליברפול ניצלה. קודי גקפו פתח בהרכב המארחת ורשם בכורה.
4 צפייה בגלריה
הי צ'אן וואנג שחקן וולבס חוגג עם חבריו
הי צ'אן וואנג שחקן וולבס חוגג עם חבריו
לא היו רחוקים מניצחון. וואנג וחבריו חוגגים
(צילום: AFP)

טוטנהאם - פורטסמות' 0:1

אחרי שחזרה לנצח בליגה במהלך השבוע, הצליחה הבוצה של אנטוניו קונטה לעשות את זה גם בגביע. התרנגולים פתחו בהרכב חזק מול היריבה מליג 1 (השלישית בהיררכיה האנגלית) והארי קיין כבש את השער היחיד אחרי בישול של ריאן ססניון בדקה ה-50.
4 צפייה בגלריה
הארי קיין שחקן טוטנהאם
הארי קיין שחקן טוטנהאם
השער שלו סידר לטוטנהאם כרטיס לשלב הבא. קיין
(צילום: רויטרס)

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 2:1

אולי זה הניצחון שיוציא את האורחת לדרך חדשה גם בליגה, שם היא עם 12 נקודות ובמקום האחרון? אודסון אדואר העלה את פאלאס ליתרון בדקה ה-14, אבל ג'יימס וורד-פרוס ואדם ארמסטרונג (68) ביצעו מהפך.

שפילד וונסדיי - ניוקאסל 1:2

בליגה, המג'פייז מרשימים מאוד, אבל מהגביע הם נפרדו אחרי הפסד מביך ליריבה מליג 1. ג'וש ווינדס כבש צמד לזכות המארחת (52 ו-65), ברונו גימראייש רק צימק בדקה ה-69, אבל לא יותר מזה.
4 צפייה בגלריה
דנילו שחקן יובנטוס
דנילו שחקן יובנטוס
סידר ליובה שלוש נקודות. דנילו
(צילום: רויטרס)

איטליה

יובנטוס - אודינזה 0:1

אחרי שניצחה 0:1 את קרמונזה ברביעי משער בדקה ה-91, הצליחה הקבוצה של מסימילאנו אלגרי שוב לנצח באותה התוצאה וגם הפעם משער לקראת הסיום. הפעם דנילו כבש את השער היחיד בדקה ה-86 אחרי בישול של פדריקו קייזה. יובה עלתה זמנית אל המקום השני עם 37 נקודות, ארבע פחות מנאפולי המוליכה, לה יש משחק חסר לעומתה.
4 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
שמטו שתי נקודות יקרות. מרטינס
(צילום: AFP)

מונזה - אינטר 2:2

הנראזורי היו קרובים מאוד לניצחון רביעי ברציפות, אבל זה חמק מהם ברגע האחרון. מתאו דרמיאן כבש ראשון (10), פטריק צ'וריה איזן כעבור דקה, אבל לאוטרו מרטינס (22) החזיר את היתרון לאינטר, אבל זה לא הספיק ולוקה קלדירולה איזן בדקה ה-93 וקבע חלוקת נקודות.
פורסם לראשונה: 16:25, 07.01.23