שלב שמינית גמר ליגת האלופות יימשך גם הערב (רביעי, 22:00) כאשר ר.ב. לייפציג תארח את מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון מבין שניים, בעוד במשחק המקביל אינטר תארח את פורטו. הערב למעשה זאת תהיה הפעם האחרונה שנערכים המשחקים הראשונים במפגשים הכפולים - מפגשי הגומלין של המתמודדות הערב יתקיימו ב-14 במרץ.
ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר סיטי 22:00 | הסיטיזנס אישרו עוד אתמול שהם ייאלצו להסתדר ללא קווין דה בריינה החולה במשחק החוץ הערב בגרמניה, כך גם אמריק לאפורט. ג'ון סטונס שלא שיחק במשך כל פברואר בשל פציעה, לא יעמוד גם הוא לרשותו של פפ גווארדיולה.
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מתכונן למשחק החוץ. פפ גווארדיולה
(AFP)
"ידעתי הולך להיות קשה איך שראיתי את ההגרלה", אמר המאמן הספרדי של מנצ'סטר סיטי במסיבת העיתונאים לפני המשחק, והחמיא לחלוץ היריבה כריסטופר אנקונקו: "הוא חלוץ ברמה הגבוהה ביותר. ראינו בשנה שעברה למה הוא מסוגל, אני אוהב שיש שחקנים ברמה גבוהה בשתי הקבוצות".
גווארדיולה נשאל לגבי העתיד, ואיך לדעתו הוא ייזכר: "לא משנה מה אשיג באופן אישי בעתיד, זה ייחשב כישלון - בגלל הדברים שהשגתי בעבר. לא משנה במה אזכה - זה לא יהיה מספיק".
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
אינטר תעצור את הדהירה של פורטו? רומלו לוקאקו
(צילום: גטי אימג'ס)
אינטר - פורטו 22:00 | המארחת מגיעה בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות מחמשת משחקיה האחרונים בליגה האיטלקית, ויקוו לעצור את הדהירה המדהימה של היריבה. לא פחות מעשרה ניצחונות רצופים יש באמתחתה של פורטו, שתקווה להמשיך ברצף ולצאת עם מקדמה חשובה לקראת הגומלין בפורטוגל בעוד כשלושה שבועות.
הפורטוגלים הפסידו רק פעם אחת מתוך שבעת משחקיהם האחרונים מול קבוצות איטלקיות, וגם כשהפסידה, זה לא מנע ממנה מלדלג על פני יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות לפני שנתיים. האם גם הפעם פורטו תדלג מעל יריבה מארץ המגף?
"אנחנו מודעים למאזן שלהם נגד קבוצות מאיטליה, ננסה לשנות את פני הדברים", אמר בלם אינטר אלסנדרו בסטוני. "זה משחק שיוכרע על הפרטים הקטנים. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולא לאבד את הראש אם משהו לא יילך לפי התכניות".