מנצ'סטר סיטי תארח מחר את ר.ב לייפציג למשחק הראשון בינהן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, ללא אחד מכוכביה הגדולים קווין דה בריינה. הקשר הבלגי לא השתתף באימון הבוקר שנערך באנגליה טרם הטיסה, וכמו הבלמים אמריק לאפורט וג'ון סטונס, הוא אינו בסגל למשחק. בהיעדרו של דה בריינה - שבישל 12 שערים העונה וכבש ארבעה נוספים - מי שצפויים לפתוח במרכז הקישור הם רודרי ואילקאי גונדואן.
הקבוצה של פפ גווארדיולה תגיע למשחק אחרי ה-1:1 המאכזב עם נוטינגהאם פורסט בשבת. אך די ברור שהשאיפה המרכזית של המועדון העונה היא לזכות בפעם הראשונה בגביע עם האוזניים הגדולות, והשוער אדרסון אף הודה בכך אתמול: "ליגת האלופות היא המטרה העיקרית שלנו. ניסינו בשנים האחרונות ולא הצלחנו, אבל לא נפסיק לנסות. זה התואר שהמועדון, המאמן והשחקנים צריכים".
1 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
סיטי תסתדר בלעדיו? דה בריינה
(צילום: AP)
סיטי פגשה את לייפציג בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2020/21, אז הפסידה 2:1 בגרמניה וניצחה 3:6 מטורף בביתה. מי שכבש אז שלושער עבור לייפציג הוא כריסטופר אנקונקו, מלך שערי השוורים העונה (16 בכל המסגרות), שבשבת חזר מפציעה שהשביתה אותו מאז פגרת המונדיאל כשעלה מהספסל בדקה ה-69 ובישל את השער השני של הקבוצה מהמקום החמישי בבונדסליגה ב-0:3 על וולפסבורג. מחר הוא שוב צפוי לעלות מהספסל.