לאו מסי אמנם עזב את ברצלונה בקיץ 2021, אבל מתברר שהיא עדיין משלמת לו משכורת חודשית קבועה והיא תמשיך לעשות את זה לפחות עד 2025, כך חשף נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, בראיון בספרד ל"לה ואנגארדיה".
מסי עזב לאחר שהקטלאנים לא הצליחו להציע לו חוזה חדש שיעמוד בסטנדרט שקבע ה"פייר פליי" הפיננסי. עם זאת, החוזה שלו בברצלונה שהסתיים ב-30 ביוני של אותה שנה, ממשיך לכאוב בכיס של אלופת ספרד עד היום.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
עדיין מקבל כסף מבארסה. מסי
(צילום: AFP)
באוגוסט 2021, זמן לא רב לאחר שעזב לקבוצתו בשנתיים האחרונות, פריז סן ז'רמן, בהעברה חופשית, דווח ב"ספורט" כי באותה נקודת זמן בארסה עדיין הייתה חייבת לארגנטינאי 52 מיליון אירו שאותם התכוונה לשלם במלואם עד 2022.
אולם כפי שנחשף על-ידי לאפורטה, נכון לעכשיו, יותר משנתיים מאז שמסי לבש בפעם האחרונה את חולצת הבלאוגרנה האייקונית שלו, בארסה עדיין משלמת את אותו חוב. בפריסה הנוכחית שלו, היא תידרש להמשיך ולהעביר תשלומים לכוכב שזכה שבע פעמים בכדור הזהב לפחות עד שנת 2025.
2 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
כואב בכיס. לאפורטה
(צילום: LLUIS GENE / AFP)
כשנשאל האם ברצלונה חייבת כסף למסי, השיב לאפורטה כי "מה שנשאר זה שכר דחוי שסוכם עם מועצת המנהלים". כידוע, לאחר שמסי דחה את החזרה לברצלונה בקיץ הנוכחי, הוא הצטרף לאינטר מיאמי ב-MLS. חוזהו בקבוצה האמריקאית צפוי להיות תקף לשנתיים וחצי, עם אופציית יציאה בעונה האחרונה (2025/26).
שכרו ינוע בין 50 ל-60 מיליון דולר לשנה, כולל בונוסים. מסי הבהיר לאחר שהתפרסמו מספר ספקולציות בנושא כי ה-MLS לא סבסדה שום חלק בעסקה זו, וכולה מומנה בידי המועדון עצמו.