זה היה צפוי ועכשיו זה רשמי: סטיבן ג'רארד הוא כבר לא מאמנה של אסטון וילה. הקבוצה, שמשתרכת במקום ה-17 בפרמייר-ליג, הודיעה כי כוכב העבר ייפרד מתפקידו אחרי קצת פחות משנה על הקווים בווילה פארק.
ההודעה יצאה לאחר התבוסה המביכה של וילה 3:0 לפולהאם בקרייבן קוטג', במהלכה אוהדי הקבוצה גידפו ללא הרף את ג'רארד וקראו בסיום המשחק להתפטרותו. "אנו רוצים להודות לג'רארד ומאחלים לו הצלחה בעתיד", נאמר בהודעה לקונית של המועדון.
2 צפייה בגלריה
סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה
סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה
נפרד מאסטון וילה אחרי פחות משנה בתפקיד. ג'רארד
(צילום: רויטרס)
לאחר 11 מחזורים, וילה מדורגת במקום ה-17 בפרמייר-ליג עם 9 נקודות בלבד, כמו לוולבס שמתחת לקו האדום. אחרי אותה תבוסה לפולהאם, אמר ג'רארד כי "אני מאמין בקבוצה ואשאר בה, לפחות עד שיגידו לי אחרת".
ג'רארד בן ה-42 הגיע לווילה, כאמור, בחודש נובמבר האחרון, לאחר שזכה באליפות סקוטלנד עם ריינג'רס (הראשונה שלה מזה עשור). וילה סיימה את העונה במקום ה-14 וג'רארד המשיך לקבל קרדיט, שאתמול פג. ב-16 בספטמבר רשמה וילה את ניצחונה האחרון עד כה העונה, 0:1 על סאות'המפטון, ומאז רשמה שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.
2 צפייה בגלריה
מאורסיו פוצ'טינו על הקווים
מאורסיו פוצ'טינו על הקווים
יחזור לפרמייר-ליג? פוצ'טינו
(צילום: AFP)
מי שמועמד לרשת את ג'רארד בתפקיד הוא לא אחר מאשר מאוריסיו פוצ'טינו. בכלי התקשורת בממלכה מסמנים את הארגנטינאי, שנותר פנוי מאז פוטר מפריז סן ז'רמן בקיץ החולף, כאיש שיחליף את אקס ליברפול. פוצ'טינו מוערך מאוד בפרמייר-ליג והדריך שם, בין השאר, את סאות'המפטון וטוטנהאם.