אחרי הניצחון הקשה מול לידס במחזור האחרון, הצליחה ארסנל לנצח הערב (חמישי) 0:1 את פ.ס.וו איינדהובן בבית 1 של הליגה האירופית והבטיחה את מקומה בשלב הבא וככל הנראה גם בראשות הבית. הקבוצה של מיקל ארטטה עם 12 נקודות מ-12 אפשריות, חמש יותר מהקבוצה ההולנדית שבמקום השני.
2 צפייה בגלריה
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל
סיומת נהדרת עם הרגל החלשה שלו. ג'אקה
(צילום: AFP)
גרניט ג'אקה כבש את השער היחיד במשחק שנדחה מלפני מספר שבועות בשל ההיערכות לסידורי ההלוויה של מלכת אנגליה. השוויצרי, שנמצא בעונה טובה מאוד, מצא את הרשת בדקה ה-71 עם בעיטה מדויקת ברגל ימין החלשה שלו אחרי מסירת רוחב של טאקהירו טומיאסו וקבע את תוצאת המשחק.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם
אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם
הוא חזר לכבוש, פולהאם חזרה לנצח. מיטרוביץ'
(צילום: רויטרס)
פולהאם - אסטון וילה 0:3
הקבוצה של סטיבן ג'רארד ממשיכה לשקוע והיא עם 9 נקודות בלבד מ-33 אפשריות. המאמן עכשיו יהיה תחת לחץ כבד ועלול לסיים את תפקידו כבר בימים הקרובים. בצד השני פולהאם, עדיין ללא מנור סולומון, עם ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות. האריסון ריד (36), אלכסנדר מיטרוביץ' בפנדל (68) ושער עצמי של טיירון מינגס (83) סידר למארחת ניצחון גדול. דוגלאס לואיז מווילה הורחק בדקה ה-62.
לסטר - לידס 0:2
אחרי ההפסד הכואב לארסנל, הפסידה הקבוצה של ג'סי מארש בפעם השלישית ברציפות ונותרה עם 9 נקודות מ-30. לסטר עם ניצחון שני בסך הכול העונה ועם נקודה אחת פחות במקום ה-19 ולפני האחרון. רובין קוך כבש שער עצמי בדקה ה-16, הארווי בארנס הוסיף עוד אחד עבור לסטר בדקה ה-35.
פורסם לראשונה: 21:56, 20.10.22