לאו מסי ממשיך לשבור שיאים. כוכב נבחרת ארגנטינה כבש הלילה (בין חמישי לשישי) שלושער ב-0:3 הביתי על בוליביה במוקדמות המונדיאל והפך לכובש הדרום אמריקאי הגדול בכל הזמנים עם 79 שערים בנבחרת, כשהוא עוקף את פלה (77).
שחקנה של פ.ס.ז' הבקיע את הראשון שלו אחרי מהלך אישי יפה (14). הוא השלים צמד בתום מבצע קבוצתי שכלל שיתוף פעולה עם לאוטרו מרטינס (64) וחגג את השלישי לקראת הסיום (88). מדובר בשלושער השביעי בקריירה שלו במדים הלאומיים.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי. מה כבר אפשר להוסיף?
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי והחברים חוגגים את הזכייה בקופה אמריקה עם הקהל הביתי
(צילום: EPA)
בסיום המשחק הפרעוש סיפק תמונות מרגשות כאשר בכה מהתרגשות במהלך חגיגות הזכייה בקופה אמריקה עם הקהל הביתי בבואנוס איירס. האלביסלסטה מדורגים במקום השני בבית הדרום-אמריקאי עם 18 נקודות, כאשר ברקע נמצא כמובן אותו משחק שפוצץ בברזיל ביום ראשון וטרם ידוע מה יעלה בגורלו.
גם חברו של מסי בפריז סן ז'רמן, ניימאר, הבקיע הלילה. כוכב נבחרת ברזיל כבש את השני (40) ב-0:2 הביתי על פרו וגם בישל את השער הראשון לאברטון ריביירו (15). מדובר בשער הראשון של ניימאר מאז חודש יוני, וגם אז זה היה מול הפרואנים. הסלסאו עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים שהגיעו לסיומם.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר מרוצה
(צילום: EPA)
אורוגוואי עלתה למקום השלישי על חשבון אקוודור בזכות 0:1 חשוב במפגש הישיר בין השתיים ובתום דרמה גדולה. גסטון פריירו מקליארי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-92. כמה דקות לפני כן שער של מתיאס וסינו נפסל בגלל נבדל (86). קולומביה ניצחה 1:3 את צ'ילה בבית משערים של מיגל בורחה (19 ו-20) ולואיס דיאס (74). ז'אן מנסס צימק (56). במשחק נוסף: פרגוואי – ונצואלה 1:2.