האם זלאטן איברהימוביץ' בדרך החוצה ממילאן? על פי מה שדווח היום (שישי) של האתר Foot Mercato, נראה שכן. באתר הצרפתי טוענים כי הרוסונרי לא מתכוונים לחדש את חוזהו של הענק השבדי, שמסתיים ביוני הקרוב - והוא ימשיך ליעד הבא.
החלוץ בן ה-41, ששב בינואר 2020 לקדנציה שנייה במועדון, כבש 33 שערי ליגה ב-63 הופעות ו-37 שערים בסך הכל ב-76 משחקים בכל המסגרות. בעונה שעברה כבש 8 שערים בסרייה A ובישל עוד שלושה, והיה חלק בלתי נפרד בזכייה של מילאן באליפות איטליה לאחר 11 שנים עקרות.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
בדרך ליעד חדש? זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: Alessandro Sabattini/Getty Images)
העונה סבל הכוכב הוותיק ממספר פציעות ושותף בארבעה משחקי ליגה בלבד, במהלכם כבש שער אחד (במארס האחרון, מול אודינזה) - מה שהפך אותו לכובש המבוגר ביותר בתולדות הסרייה A. נכון לעכשיו, זלאטן שוב מושבת - בעקבות פציעה בירך - ולא יוכל ליטול חלק במפגש רבע גמר ליגת האלופות של קבוצתו מול נאפולי.
זלאטן החל את הקריירה שלו בשנת 1999 במאלמה מהליגה השבדית, משם עבר לאייאקס, במדיה רשם את הפריצה האירופית הגדולה שלו - כולל שער סלאלום בלתי נשכח שמיצב אותו כאחד הכישרונות הגדולים ביבשת. לאחר מכן עבר ליובנטוס, ושנתיים לאחר מכן לאינטר - במדיה כבש 57 שערי ליגה ב-88 הופעות.
לאחר העונה במדי הנראזורי עבר לברצלונה, שם לא הסתדר וכעבור עונה עונה אחת בלבד שב לסאן סירו, הפעם ליריבה העירונית של אינטר - מילאן. זלאטן רשם קדנציה נפלאה בפריז סן ז'רמן, בה שיחק ארבע שנים לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד ואז ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS - לפני שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה האדומה של מילאנו. כעת, יעבור הכוכב הבלתי נגמר ליעד הבא.

ומה לגבי שאר החלוצים?

במילאן אולי לא מתכננים להאריך את חוזהו של זלאטן, אך בנוגע לאוליבייה ז'ירו ורפאל לאאו, בהחלט מעוניינים ברוסונרי להחתימם על חוזה חדש. ז'ירו בן ה-36 משחק במילאן מעונת 2021/22, ולמרות גילו המבוגר יחסית, בקבוצה היו רוצים לראות אותו ממשיך.
2 צפייה בגלריה
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו עם רפאל לאאו
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו עם רפאל לאאו
במילאן רוצים להשאיר את שניהם. אוליבייה ז'ירו עם רפאל לאאו
(AFP)
בנוגע ללאאו, הסיבוך איתו לא נוגע לגילו (עוד לא בן 24). לפורטוגלי היה חוב בגובה 19 מיליון אירו לספורטינג ליסבון בה גדל, בעקבות הפרת חוזה מצידו. במילאן החליטו לכסות את חובו של לאאו, ולפי הדיווחים הגיעו עמו לסיכום על הארכת חוזהו בסן סירו - כששכרו עתיד להיות מהגבוהים מכל שחקני הסגל.
בנוסף, במילאן לא מעוניינים להשאיר את דיבוק אוריגי בקבוצה, כאשר אלופת איטליה היוצאת (כך מסתמן לאור הפער העצום של נאפולי בפסגה) תחפש עבור הבלגי קבוצה שתסכים לרכוש אותו.