עכשיו זה רשמי. כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד, שוב. הפורטוגלי בן ה-36 חתם על חוזה לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת במועדון וישוב לקדנציה שנייה, 12 שנים אחרי שעזב את אולד טראפורד לריאל מדריד, במה שאז הייתה ההעברה היקרה בהיסטוריה.
רונאלדו רשם 292 משחקים במדי השדים האדומים בהם כבש 118 שערים. הוא זכה איתם בשלוש אליפויות, גביע אחד וגביע אלופות אחד. ב-2008, כשעוד היה שחקן יונייטד, זכה בכדור הזהב הראשון שלו (מתוך חמישה שיש לו בקריירה).
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2008
כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2008
חוזר אחרי 12 שנים. כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2008
(צילום: AFP)
"מנצ'סטר יונייטד הוא מועדון שתמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבורו", אמר כריסטיאנו לאתר הרשמי. "והתרגשתי מאוד מכל ההודעות שקיבלתי מאז ההכרזה ביום שישי האחרון. אני לא יכול לחכות לעלות שוב על הדשא באולד טראפורד מלא באוהדים. אני מצפה להצטרף לשאר הסגל אחרי פגרת הנבחרות ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד".
"נגמרות המילים כשמנסים לתאר את כריסטיאנו", אמר אולה גונאר סולשיאר, שהספיק לשחק איתו ואף היה עוזרו של אלכס פרגוסון בזמן הקדנציה הקודמת של הפורטוגלי במועדון. "הוא לא רק שחקן מדהים, הוא גם בן אדם מדהים. צריך להיות אדם מאוד מיוחד כדי שיהיו לך את התשוקה הזו והרצון להיות בטופ לאורך כל כך הרבה זמן. אין לי ספק שהוא ימשיך להרשים את כולנו והניסיון שלו יהיה חיוני עבור השחקנים הצעירים בקבוצה. החזרה של רונאלדו מדגימה את המשיכה הייחודית שיש למועדון הזה ואני מאושר שהוא חוזר הביתה לאן שהכל החל".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מנצ'סטר יונייטד כבר מצפים לבואו של רונאלדו
אוהדי מנצ'סטר יונייטד כבר מצפים לבואו של רונאלדו
אוהדי מנצ'סטר יונייטד כבר מצפים לבואו של רונאלדו
(צילום: getty images)
יובנטוס קיבלה עבורו 15 מיליון אירו שישולמו בתשלומים, כאשר 8 מיליון אירו נוספים תלויים במספר סעיפים בחוזהו של השחקן, ומותנים בהישגים, שלו ושל הקבוצה.