רגע לפני שמנור סולומון עלה למשחק של נבחרת ישראל נגד בלארוס, טוטנהאם פרסמה היום (שלישי) באתר הרשמי של הקבוצה סרטון של שחקן הכנף משיב לשאלות האוהדים.
סולומון נשאל האם יש לו טיפ לילד הישראלי שחולם להפוך לשחקן ברמה גבוהה, וענה: "הדבר הראשון הוא לחלום ולהאמין בעצמך. כילד מישראל, לא חשבתי שתהיה לי את ההזדמנות לשחק עבור אחת הקבוצות הגדולות באנגליה. זה משהו שתמיד חלמתי עליו אבל לא ידעתי אם אני יכול לעשות את זה, כי להגיע מישראל לאנגליה זה קשה מאוד וצריך לעבור הרבה בשביל זה, לכן הטיפ שלי הוא להאמין בעצמך שאתה מסוגל".
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"הדבר הראשון הוא לחלום ולהאמין בעצמך". סולומון
(צילום: Action Images via Reuters/Andrew Couldridge)
כשנשאל מה הרגע הגדול בקריירה שלו עד כה, בחר סולומון את השער שכבש באוקטובר 2020 נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, בניצחון 2:3 של שחטאר דונייצק. "אם אני צריך לבחור רגע אחד, אז השער הראשון שלי מול ריאל מדריד. ניצחנו 2:3 בליגת האלופות את אחת הקבוצות הטובות בעולם ואולי המועדון הגדול בתולדות ליגת האלופות. זה היה ניצחון גדול עבורנו ושער גדול עבורי".
על אמונות טפלות לפני משחקים: "היו לי הרבה. לפני שיצאתי מהבית זכרתי היטב אם כיביתי את האור או השארתי אותו דולק. אם כבשתי באותו משחק, הייתי עושה את אותו דבר גם בפעם הבאה, ולהיפך. אבל נכון להיום כבר אין לי אמונות טפלות, הבנתי שזה לא עוזר לי כל כך".
על יכולת הדריבל המרשימה שלו ומה הוא ממליץ למי שרוצה להשתפר במיומנות: "זה משהו שנולדתי איתו ועם הזמן למדתי באיזה אזור של המגרש לעשות את זה. העצה שלי היא לצפות בסרטונים באינטרנט ולנסות לחקות אותם על המגרש, קודם בלי שחקן יריב ואחר כך עם". סולומון גם נדרש לספר מה המאכל האהוב עליו, וקבע: "שניצל או קוסקוס עם מרק ירקות".