לקול פאלמר בן ה-19 היה שבוע מטורף. בשבת האחרונה הוא היה בסגל של מנצ'סטר סיטי מול ברנלי ושותף למספר דקות. כמה שעות אחרי המשחק, הוא עלה בהרכב של קבוצת המילואים וכבש שלושער. אתמול (שלישי) הוא שותף "רק" במשחק אחד וכבש את שערו הראשון במדי מנצ'סטר סיטי ב-1:5 המרשים של אלופת אנגליה על קלאב ברוז'.
"ראיתי שיש לי שעתיים להתכונן למשחק של קבוצת המילואים", סיפר פאלמר, "אז חשבתי שאם אשחק פחות מחצי שעה במשחק של הבוגרים אז אוכל להשתתף. אני עושה את מה שאני אוהב, אין לי תלונות. אני מנסה לכבוש שערים כדי שהאוהדים יהיו מרוצים". על השער שכבש אמר: "אני בעננים, זאת הרגשה מטורפת. ידעתי שאכבוש מהרגע שקיבלתי את הכדור". פאלמר גדל במנצ'סטר סיטי ומשחק בה מגיל 8. בסמפטמבר 2020 עלה לראשונה כמחליף בגביע הליגה, ומאז שולב סגל עוד מספר פעמים. לפני חודש הוא שיחק לראשונה בנבחרת הצעירה של אנגליה, וכבש ב-0:2 על קוסובו.
2 צפייה בגלריה
פאלמר חוגג
פאלמר חוגג
פאלמר חוגג את שער הבכורה
(צילום: EPA)
"אני לא מופתע מהשער שהוא כבש", אמר מגן סיטי ז'ואו קאנסלו, "פאלמר הוא בהחלט כישרון ענק מהאקדמיה שלנו. יש לנו הרבה שחקני אקדמיה אבל הוא באמת משהו מיוחד. הוא ייתן הרבה למנצ'סטר סיטי בעתיד".
גם המנג'ר פפ גווארדיולה החמיא: "יש לו איכויות מיוחדות שקשה למצוא, בדרך כלל שהוא מקבל כדור ברחבה, זה נגמר בשער. זה לא קל לעבוד עם שחקנים צעירים אבל אני יודע איך לעשות את זה, כפי שעשיתי עם פיל פודן".
2 צפייה בגלריה
פאלמר חוגג
פאלמר חוגג
יתפתח כמו פיל פודן?
(צילום: גטי אימג'ס)
"כרגע פאלמר משחק גם בקבוצת המילואים, אבל הוא גם מתאמן איתנו. הוא נכנס לקצב ומבין מה נדרש כדי להיות שחקן במועדון הזה. הוא יכול היה לעשות כמה דברים יותר טוב במשחק, אבל הוא חסר ניסיון. אני שמח שהוא כבש".
גווארדיולה נשאל האם יש כוונה להשאיל את פאלמר על מנת שיצבור ניסיון: "אין שום כוונה כזאת. היום היו לי רק 17 שחקנים בסגל וזה לא מספיק. אני חושב שהעונה הוא יישאר איתנו. הוא חלק מהסגל".