ערב של משחקי גביע ברחבי אירופה היום (שלישי). ליברפול הצליחה לעבור את הסיבוב השלישי במשחק החוזר מול וולבס עם 0:1 בחוץ. בגביע הספרדי ריאל סוסיאדד עברה את מאיורקה בדרך לרבע הגמר עם 0:1.

אנגליה

וולבס - ליברפול 1:0| אחרי 2:2 במשחק הראשון לפני שבוע וחצי, יורגן קלופ בחר לפתוח עם הרכב משני יחסית, אבל גם הוא עשה את העבודה עבורו. ליברפול, שספגה בשבת האחרונה 3:0 מביך מאוד מברייטון במשחק נפל, עלתה אל הסיבוב הרביעי של הגביע בזכות שער יפה של הארווי אליוט, שקיבל מסירה מטיאגו אלקנטרה, זיהה שהשוער ז'וזה סה נמצא במיקום לא טוב ובעט יפה פנימה כבר בדקה ה-13. בסיבוב הבא מחכה לליברפול לא אחרת מאשר ברייטון ושוב זה יהיה אצלה בבית. קלופ ושחקניו יתפקדו הפעם?
2 צפייה בגלריה
הארווי אליוט שחקן ליברפול
הארווי אליוט שחקן ליברפול
עוד מפגש עם ברייטון. אליוט
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

נאפולי קרמונזה 2:2 (4:5 לקרמונזה בפנדלים) | הפתעה גדולה נרשמה בגביע האיטלקי כאשר האחרונה בסרייה A הדיחה את המוליכה בתום דרמה גדולה. שארל פיקל העניק לאורחת יתרון מפתיע בדקה ה-18, אך נאפולי הצליחה להפוך ירדה למחצית ביתרון 1:2. קרמונזה - שעדיין לא ניצחה העונה בליגה - הדהימה והשוותה בדקה ה-87 וגררה את המארחת ההמומה להארכה, כאשר גם שם לא התקבלה הכרעה. לובוטקה החטיא את הבעיטה הרביעית לקבוצה של ספאלטי והיה היחיד שהחמיץ בדו קרב - שבסיומו קרמנוזה הפתיעה את כולם ועלתה לרבע הגמר, בעוד מוליכת הליגה בבית.
2 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
הפתעה גדולה בגביע האיטלקי. ויקטור אוסימן מאוכזב
(Getty Images)
ספרד
ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1 | העונה המוצלחת של הבאסקים נמשכה גם בגביע והם ברבע הגמר. רוברט נבארו כבש את השערה היחיד במשחק כבר בדקה החמישית.
אלאבס - סביליה 1:0| האנדלוסים, שמגמגמים בליגה, לפחות השיגו מקום ברבע גמר הגביע בזכות שער של איבן ראקיטיץ' הוותיק בדקה ה-48 לאחר בישול של חסוס נבאס.