מי זוכר את ה-0:0 הביתי מול ראיו וייקאנו במחזור הפתיחה? לא אוהדי ברצלונה ובטח שלא התקשורת הקטלאנית, שיצאה הבוקר (שני) מגדרה אחרי עוד הצגה של הקבוצה - 0:4 על ויאדוליד בקאמפ נואו.
רוברט לבנדובסקי כיכב עם צמד שני ברציפות, כולל אחד בעקב עם עזרה מההגנה ועלה למקום הראשון בטבלת הפיצ'יצ'י (יחד עם בורחה איגלסיאס מבטיס). עוסמאן דמבלה בישל לו וגם לפדרי, ואת התוצאה חתם סרג'י רוברטו בתוספת הזמן.
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
"שחקן יוצא דופן, מרהיב". לבנדובסקי
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
גם ככה הוא יכול לכבוש. לבנדובסקי
(צילום: gettyimages)
"בארסה הפכה לקילרית", חגג ה"מונדו דפורטיבו" בכותרת הראשית. גם ה"ספורט" הלך באותו הכיוון והצהיר: "בארסה חזרה למלוך". החלוץ הפולני, שעבר הקיץ מבאיירן מינכן, השתלב נהדר בבארסה וזכה כמובן למירב המחמאות. "הוא שחקן יוצא דופן, מרהיב", הודה מאמנו של לבנדובסקי, צ'אבי. "הוא מנהיג טבעי, נפלא שיש לנו אותו".
המאמן הוסיף: "יש לו תזמון מושלם לקבל את הכדור, התנועות שלו נהדרות. גם בהגנה הוא משקיע. הוא דוגמא ומופת לשחקן שעובד קשה, חלוץ מלידה. בנוסף, יש לו גם ענווה, הוא עובד עבור הקבוצה ולא להיפך. במחזורים האחרונים - הוא עשה עבורנו את ההבדל".
למרות ההצגה, צ'אבי נמצא כבר עם הראש לקראת המשחק הבא של בארסה מול סביליה: "שיחקנו משחק טוב, אבל לא מושלם ובקרוב נפגוש יריבות קשות. העונה היא אתגר. זה רק צעד קטן, לא צריך להסתנוור".
הפולני, תקשיבו טוב, הוא השחקן הראשון שכובש ארבעה שערים בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלו מאז רדאמל פלקאו במדי אתלטיקו מדריד ב-2011. הוא כמובן גם הראשון שעשה זאת בברצלונה במאה ה-21. "לראות את המשחק שלו זה פשוט טירוף", פירגן לו ז'ול קונדה, בלם הרכש של ברצלונה שערך אתמול את הופעת הבכורה.
"בארסה חזרה למלוך": שער ה"ספורט"
"בארסה הקילרית": שער ה"מונדו דפורטיבו"
קונה הוסיף: "הגעתי לבארסה כדי לזכות בתארים ולהמשיך להתקדם. לא שיחקתי מספיק דקות עדיין, אבל הרגשתי טוב מאוד. עם זאת, אני עדיין צריך זמן כדי לחזור לגרסה הטובה ביותר שלי. אני מעדיף לשחק כבלם, אבל אין לי בעיה לשחק גם כמגן".
המנהל הטכני של ברצלונה (ואקס מכבי ת"א), ג'ורדי קרויף, סיכם: "יש תחושות טובות. ראינו קבוצה שמנסה לתקוף, ללחוץ ולכבוש שערים מהדקה הראשונה. הכי חשוב זה לשחזר את החיבור בין האוהדים, הסגל והשחקנים. אנחנו בדרך הנכונה".
פורסם לראשונה: 06:21, 29.08.22