בליברפול חזרו לחייך לאחר ה-2:4 המרשים אתמול (ראשון) על טוטנהאם במסגרת המחזור ה-36 בפרמייר-ליג. החבורה של יורגן קלופ צעדה כבר ביתרון 0:4 משערים של מוחמד סלאח, אנדי רוברטסון, קודי גאקפו והארווי אליוט ושבה לנצח אחרי שהשיגה נקודה בודדת בשני המחזורים הקודמים.
הסיכוי שהמייטי רדס יזכו באליפות נראים קלושים עד כדי לא קיימים (ניצחון של מנצ'סטר סיטי במשחק ההשלמה שלה נגד פולהאם יסגור סופית את הסיפור מבחינת ליברפול), ובקבוצה כבר מתחילים לחשוב על משחקו האחרון של יורגן קלופ באנפילד. זה יקרה במחזור הסיום של העונה נגד וולבס ב-19 במאי.
2 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ
מאמן ליברפול יורגן קלופ
משחקו האחרון באנפילד מתקרב. יורגן קלופ
(Carl Recine/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן ליברפול מוחמד סלאח
שחקן ליברפול מוחמד סלאח
שיא פרמייר-ליג. מוחמד סלאח
(Carl Recine/Reuters)
כשהמאמן הגרמני נשאל על כך, הוא ניסה לא להיכנס לנושא יותר מדי: "אני לא יודע להגיד מה יהיה, זה כנראה יהיה מורכב. נכון לעכשיו אני לא מרגיש שום דבר ולא רוצה לחשוב על שום דבר מלבד המשחקים הבאים שלנו. ליברפול זה מועדון מיוחד".
על ההופעה של שחקניו אתמול אמר: "לא ציפיתי שנוביל 0:4, השחקנים נראו נהדר, גם ברמה הקבוצתית וגם האישית. אהבתי מאוד את מה שראיתי, זה היה ממש כדורגל טוב. הבטחנו את המקום השלישי, אבל ככל הנראה לא נוכל לעשות יותר מזה".
סלאח, שחזר להרכב של ליברפול קבע שיא פרמייר-ליג. המצרי, שכבש את השער הראשון ובישל את הרביעי לאליוט, העלה את מאזנו העונה ל-18 שערים ו-10 בישולים ובכך הפך לשחקן הראשון בליגה האנגלית הבכירה שרושם ספרות כפולות בשתי הקטגוריות עונה שלישית ברציפות. ב-2021/22 כבש 23 ובישל 12 ובעונה שעברה הבקיע 19 והוסיף 12 בישולים.