יורגן קלופ ידוע כאחד המאמנים האהובים, לא רק על ידי אוהדי ליברפול, אלא בכלל על לא מעט חובבי כדורגל ברחבי העולם. הגרמני מרבה לענות על גם השאלות הפחות נעימות בצורה עניינית וכנה, וזכה למוניטין של איש מקצוע שכיף לשמוע את מה שיש לו להגיד. עם זאת, אתמול (ראשון), אחרי ההפסד הדרמטי למנצ'סטר יונייטד וההדחה ברבע גמר הגביע האנגלי, הוא הראה צד אחר שלו.
העיתונאי הדני, נילס כריסטיאן פרדריקסן, שריאיין מספר פעמים לטענתו את קלופ, שאל אותו מספר שאלות מטעם ערוץ טלוויזיה במדינתו. אלא שהגרמני לא ממש אהב את קו השאלות ובשלב מסויים החליט לנטוש את עמדת הריאיונות.
1 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ
מאמן ליברפול יורגן קלופ
איבד את זה? יורגן קלופ
(AP Photo/Dave Thompson)
פרדריקסן שאל את קלופ על חוסר האנרגיות של שחקניו בהארכה. לכך קלופ השיב: "זו שאלה טיפשית. אם אתה רואה אותנו משחקים לעתים קרובות ויצא לך לראות אותנו במשחקים אחרים, אז השאלה הייתה אמורה להיות באותם מקרים זה 'איך יש לנו כל כך הרבה אנרגיה'".
קלופ המשיך: "אני לא יודע כמה משחקים היו לנו לאחרונה וכמה היו למנצ'סטר יונייטד. זה ספורט. אני מאוד מאוכזב מהשאלה הזו, אבל אתה בטח חשבת שהיא הייתה טובה". הכתב שאל בתגובה: "אז היו לכם יותר מדי משחקים?", וקלופ השיב: "אני מבין שאתה לא חושב כך, זה נראה ברור שאתה לא בכושר טוב, אין לי עצבים בשבילך" - ונטש את עמדת הריאיונות.
בהמשך, הכתב חשף את חילופי הדברים בין השניים אחרי שקלופ יצא מהעמדה. "מה הבעיה שלך? מה ניסית לעשות?", הטיח קלופ העצבני בפרדריקסן, שמצדו שאל אותו "למה אתה כל כך פרובוקטיבי?". בנוסף, הדני טען כי אחרי שהמצלמה כבתה לגמרי, קלופ "צרח והטיל אימה" וגם ניסה לחטוף לו את המיקרופון.
קלופ נוטש את הריאיון
חילופי הדברים בין קלופ לפרדריקסן
"הייתי ממש מופתע", סיפר פרדריקסן בריאיון לתקשורת הדנית. "אנשים עמדו שם והיו מפוחדים ומופתעים. הוא המשיך לצעוק ולצרוח עליי בעודו הולך במסדרון. הלכתי אחריו כי חשבתי שקורה פה דבר מוזר. אנשים שאלו אותי אם אני בסדר ועניתי שכן".
לאחר שזכתה בגביע הליגה לפני קצת פחות מחודש בזכות שער ניצחון דרמטי בדקה ה-118, ליברפול הייתה בצד השני אתמול כשספגה בדקה ה-121 מרגליי אמאד דיאלו בדרך להפסד 4:3 למנצ'סטר יונייטד במשחק נפלא. למעשה, המייטי רדס נפרדו מתואר ראשון העונה ומטבע הדברים השחקנים - וגם קלופ - היו מתוסכלים בסיום.
לאחר שנרגע מעט, התייחס לקלופ למשחק במסיבת העיתונאים: "היה משחק מאוד אינטנסיבי. היינו יוצאים מן הכלל, אבל היינו צריכים לסיים את המשחק ולא עשינו זאת. אם אתה מוביל רק בשער אחד ברור שהיריב שלך במשחק. בסוף הפסדנו. השחקנים נתנו כל מה שיש להם, אבל קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה בשיאה. אי אפשר להשוות את העונה שלנו לזו של יונייטד מבחינת כמות המשחקים. זה בסדר, אנחנו מתמודדים עם זה. אני עדיין גאה במה שראיתי היום".