בפעם השנייה ברציפות, אתלטיקו מדריד נקלעה לפיגור 2:0 ביתי. בפעם הראשונה היא הצליחה להשוות מול ליברפול בצ'מפיונס, אך הפסידה לבסוף 3:2. הלילה (ראשון) היא פגשה את ריאל סוסיאדד בקרב צמרת לכל דבר, וסיימה ב-2:2 בזכות צמד של לואיס סוארס.
הבאסקים, שמפתיעים את כולם העונה ועלו לפסגה בזכות התיקו (משחק עודף), פתחו נהדר עם שער של אלכסנדר סורלות' בדקה השביעית. במחצית השנייה אלכסנדר איזק, שבישל את הראשון, הכפיל (48) בבעיטה חופשית וקבע 0:2. סוארס לא ויתר וצימק בדקה ה-61 מבישול של ז'ואו פליקס. לאחר מכן האורוגוואי הוכשל ברחבה והשווה בדקה ה-77 מהנקודה הלבנה.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
איסק וסורלות' חוגגים
איסק וסורלות' חוגגים
איסק וסורלות' חוגגים
(צילום: AP)
במשחק מוקדם, סביליה ניצחה בביתה 3:5 את לבאנטה במשחק מרובה באירועים. הקבוצה של ז'ולן לופטגי ספגה היום את מספר השערים המצטבר שספגה בכל המחזורים הקודמים מאז פתיחת העונה בליגה, ובכל זאת ניצחה. למנצחת היו חמישה כובשים שונים, והיא הציגה התקפה שמשלבת כמעט את כל שחקני השדה.
אוליבר טורס (8, בוולה אדיר), רפא מיר (24), דייגו קרלוס (38), מוניר אל חדאדי (50) ופרננדו (64) כבשו את השערים לזכות המארחת. חוסה לואיס מוראלס (33, 55) וגונסאלו מלרו (62) הבקיעו לזכות לבאנטה.
3 צפייה בגלריה
רפא מיר חוגג אחרי שכבש
רפא מיר חוגג אחרי שכבש
רפא מיר חוגג אחרי שכבש
(צילום: getty images)



בקרב דרמטי בין שתיים שפתחו טוב את העונה, בטיס ניצחה את ראיו וייקאנו 2:3 בבית. אלכס מורנו (22) וחואנמי (24) העלו את בטיס ל-0:2 תוך שתי דקות, אבל רנדי אנטקה (45+1) ואלבארו גרסיה (65) החזירו את האורחת לעניינים. רדאמל פלקאו נכנס בדקה ה-71 כדי להכריע, אבל ארבע דקות אחר כך וויליאן ז'וזה כבש בפנדל את שער הניצחון.