הליגות ברחבי אירופה מצויות בפגרת הנבחרות עקב משחקי ליגת האומות, אך בכל זאת ברצלונה קיבלה היום (שבת) בשורה לא טובה. הקבוצה של צ'אבי תיאלץ להסתדר במחזורים הקרובים ללא שחקני ההגנה ז'ול קונדה ורונלד אראוחו בשל פציעות. הצרפתי ייעדר כחודש לאחר שנפצע במהלך משחקה של נבחרתו, בעוד האורוגוואי עשוי להזדקק לניתוח, כשכרגע זמן היעדרותו מוערך בכ-6-7 שבועות, אך בדיקות נוספות יתקיימו והוא עשוי להיעדר זמן רב יותר.
המשמעות היא שהשניים לא יהיו כשירים לקלאסיקו הראשון העונה בליגה מול ריאל מדריד, שיתקיים ב-16 באוקטובר בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור התשיעי בלה-ליגה. אראוחו וקונדה מצטרפים לממפיס דפאי, שגם הוא צפוי להיעדר חודש לאחר שנפצע במשחקה של הולנד בליגת האומות נגד פולין בחמישי האחרון.
3 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת צרפת ז'ול קונדה
שחקן נבחרת צרפת ז'ול קונדה
נפגע במשחקה האחרון של נבחרת צרפת בליגת האומות. ז'ול קונדה
(צילום: AFP)
בכלל, הקטלאנים נפגעו די חזק מחלון הנבחרות האחרון, כאשר גם פרנקי דה יונג ספג פציעה במשחקה האחרון של הולנד שצפויה להשבית אותו לשבועיים. בנוסף אליו, גם עוסמאן דמבלה נפגע במשחקה של צרפת, אך במקרה זה מדובר בפציעה די קלה ולא משמעותית.
3 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו
שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו
כרגע משך זמן ההיעדרות הצפוי עומד על 6-7 שבועות, אך זה עלול להיות יותר. רונאלד אראוחו
(צילום: AP)
בנוסף, מאמנה לשעבר של ברצלונה רונאלד קומאן התראיין לתקשורת הספרדית והתייחס בין השאר לתקופתו במועדון וגם לפדרי, שזכה ממנו להזדמנות ראשונה כשחקן הרכב. "התקופה שלי בברצלונה אולי הייתה הקשה ביותר של המועדון מבחינה כלכלית", אמר ההולנדי. "איבדנו את מסי וגריזמן. למזלי עדיין היו לי מספר שחקנים צעירים, אבל לא היו לי שחקני ההתקפה המתאימים שביקשתי".
על פדרי אמר קומאן: "כשהגעתי לא הכרתי אותו כי הוא היה החתמה חדשה מלאס פלמאס. בהנהלה אמרו לי 'בוא נראה אם הוא טוב בקדם העונה, אם לא – נשלח אותו בהשאלה'. אחרי שני משחקים אמרתי שהוא הולך להישאר ושלא אתפלא אם יקבל את חולצת ההרכב תוך מספר שבועות. אחרי 5-6 משחקים הוא פתח נגד ריאל מדריד".
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
"לא היו לי שחקני ההתקפה שביקשתי". רונלד קומאן
(צילום: AFP)
קומאן שפע מחמאות לשחקנו לשעבר: "פדרי הוא שחקן פנטסטי. הוא כישרון שכבר בגיל 18 או 19 היה ברור שיש לו הכל. הוא מושלם מבחינה טכנית, יש לו ראיית משחק והוא בנאדם מאוד מיוחד".
תקופתו של רונאלד קומאן כמאמן ברצלונה זכורה בעיקר בעקבות התוצאות הלא טובות ורגעי המשבר הרבים שעברו על הקבוצה תחת שרביטו, גם אם לא כל הבעיות היו טמונות בו. ההולנדי לא עבד מאז באף מועדון או נבחרת, וצפוי להתמנות למאמנה הראשי של נבחרת הולנד בתום מונדיאל 2022 שייערך בקטאר בדצמבר.