ארלינג הולאנד חזר למגרשים ואף בישל אחרי פציעה ארוכה, אבל הכוכב האמיתי של מנצ'סטר סיטי אמש (שני) היה פיל פודן. הקשר האנגלי כבש שלושער והוביל את הקבוצה ל-1:3 על ברנטפורד. לסיטי משחק חסר והיא רחוקה רק שתי נקודות מליברפול הראשונה.
"הוא חד ואגרסיבי כמו סכין, ראיתי רק מעט שחקנים כמותו לאורך השנים. הוא יכול לרשת את ברנרדו סילבה וקווין דה בריינה בעתיד ולהוביל את הקבוצה. במשחקים האחרונים הוא זה שמוביל אותנו. הוא יודע איך לכבוש שערים ואיך למצוא את הרשת, כשהוא פנוי באיזורים המסוכנים הוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. יש לו כבר 250 הופעות במדי הקבוצה למרות גילו הצעיר (23). זה אומר שמרגישים את ההשפעה שלו כאן", החמיא המנג'ר פפ גוארדיולה. לפודן יש ארבעה שערים וארבעה בישולים בששת משחקי הליגה האחרונים של סיטי.
1 צפייה בגלריה
פודן חוגג
פודן חוגג
פודן חוגג. מוביל את סיטי
(צילום: AP Photo/Ian Walton)
"אני מרוצה מאוד מהיכולת שלי ומזה שאני משחק באופן קבוע בהרכב לאחרונה", אמר פודן בסיום, "אני גם מרוצה מאיך שאנחנו משחקים. זה הכושר הטוב ביותר בו הייתי במדי מנצ'סטר סיטי, מקווה שזה ימשיך עוד הרבה".
פפ המשיך להחמיא: "הוא כאן מגיל צעיר מאוד, לקח איתנו תארים חשובים. הוא תמיד הרגיש בוגר ומוכן לקראת המשחקים, ואמר לי שהוא לא מרגיש לחץ. אין הרבה שחקנים מהאקדמיה שפותחים ככה את קריירת הבוגרים שלהם, זוכים בתארים והופכים להיות שחקנים משמעותיים מאוד. עכשיו זה תלוי בו. אם הוא ימשיך להיות מרוכז בקריירה, היא תהיה ארוכה ומוצלחת. הוא צריך להיות מרוכז ולהמשיך לשפר את הדברים הקטנים במשחק שלו, כך הוא יוכל להשיג כל מה שרק ירצה. הוא יוכל גם להנהיג את הקבוצה".
גם הפרשן ג'יימי קראגר התלהב מפודן: "עכשיו הוא משחק גם במרכז המגרש, זה מדהים. הוא צריך לקבל יותר מקום בנבחרת. גארת' סאות'גייט אמר שפודן משחק רק בכנף, אבל עכשיו הוא מראה יכולת גבוהה גם במרכז המגרש והמאמן צריך לתת לו להיות שם. אין שום סיבה לא לתת לו לשחק לצידו של ג'וד בלינגהאם - למרות שהם בתפקיד דומה אפשר לשחק עם שניהם".