מחזורי הליגות ברחבי אירופה נמשכו הערב (ראשון) עם משחקים מהליגות הבכירות ביבשת. באנגליה: ארסנל חזרה למקום הראשון בטבלה עם 0:5 ענק על נוטינגהאם פורסט, בעוד מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ווסטהאם. בגרמניה: אוניון ברלין הצליחה לחזור לפסגה בזכות שער ניצחון דרמטי בדקה השביעית של תוספת הזמן ב-1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך, הופנהיים ומונס דאבור יתארחו אצל קלן (20:30).
עמרי אלטמן המשיך בכושרו המדהים בא.א.ק לרנקה, ולאחר הצמד והשער המרהיב באירופה - הפעם הפגיז החלוץ הישראלי שלושער ראשון בקריירה מול קרמיוטסה. ליאור רפאלוב כבש צמד ב-2:4 של אנדרלכט על אופן במסגרת המחזור ה-15 בליגה הבלגית. בספרד, ויאדוליד ושון וייסמן ירדו מנוצחים 2:0 בידי אוסאסונה.
7 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(EPA)

אנגליה

ארסנל - נוטינגהאם פורסט 0:5 | לאחר התיקו מול סאות'המפטון במחזור שעבר וההפסד לפ.ס.וו איינדהובן בליגה האירופית בחמישי האחרון, הגיעו התותחנים למשחק הבית מול העולה החדשה כשהם במקום השני לאור ניצחונה של מנצ'סטר סיטי בשבת. החבורה של מיקל ארטטה לא נלחצה ומחצה את האורחת האומללה, שכזכור במחזור שעבר הפתיעה כשניצחה את ליברפול.
ארסנל הסתפקה בשער אחד במחצית הראשונה, כשגבי מרטינלי פתח את מסכת השערים בדקה ה-5, אך המחצית השנייה סגרו התותחנים עניין בבליץ של שמונה דקות עם צמד של ריס נלסון (49 ו-52), שגם בישל את הרביעי לתומאס פארטיי. מרטין אודגור השלים את החגיגה בדקה ה-78 וארסנל שבה בענק למקום הראשון בפרמייר-ליג.
מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:2 | השדים האדומים חוזרים לנצח לאחר התיקו מול צ'לסי, וגם עולים על חשבונה למקום החמישי. שער בודד של מרקוס רשפורד הספיק כדי להכריע את ההתמודדות לזכות הקבוצה של אריק טן האח, כאשר כריסטיאנו רונאלדו פתח בהרכב והשלים 90 דקות. הפטישים מנגד, רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.
7 צפייה בגלריה
שחקן אטאלנטה אדמולה לוקמן
שחקן אטאלנטה אדמולה לוקמן
אטאלנטה ניצחה את אמפולי. לוקמן
(AFP)

איטליה

טורינו - מילאן 1:2 | הפתעה גדולה באצטדיון האולימפי בטורינו כאשר המארחת רושמת ניצחון שני ברציפות - הפעם על חשבון האלופה - ואפשר להגיד שהמארחת יצאה מהמשבר בו הייתה כשהפסידה ארבעה מתוך חמישה משחקים. הרוסונרי קיוו להשלים ניצחון ליגה חמישי ברציפות ולחזור למקום השני אך חטפו סטירה מצלצלת, והפער מנאפולי שבפסגה נותר על שש נקודות. קופי ג'יג'י קבע 0:1 לטורינו בדקה ה-35, ושתי דקות לאחר מכן אלכסיי מירנצ'וק הכפיל את התוצאה. ג'וניור מסיאס עוד צימק עבור מילאן, אך זה לא מנע הפסד מאלופת איטליה.
7 צפייה בגלריה
שחקן מילאן תאו הרננדז
שחקן מילאן תאו הרננדז
מילאן עם הפסד מפתיע. תאו הרננדז
(AFP)
אמפולי - אטאלנטה 2:0 | הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני חוזרת לעצמה לאחר ההפסד 2:0 הביתי ללאציו במחזור שעבר ועולה זמנית למקום השני בסרייה A, לפחות עד שהאלופה מילאן תשלים את משחקה. האנס האטבור העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-32. טון קופמיינרס יכול היה להכפיל את יתרונה של אטאלנטה עשר דקות לאחר מכן, אך החטיא מהנקודה הלבנה לאחר שנפסק פנדל לזכות קבוצתו. בדקה ה-59 אדמולה לוקמן כבש את השני של האורחים מברגמו, ששמרו על התוצאה עד הסיום.
תוצאות נוספות: ספציה - פיורנטינה 2:1 קרמונזה - אודינזה 0:0 לאציו - סלרניטנה 3:1
7 צפייה בגלריה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן
שחקן ויאדוליד שון וייסמן
שמונה משחקי ליגה ללא שער. שון וייסמן
(EPA)

גרמניה

אוניון ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2 | איזו דרמה בבירת גרמניה. המארחת הייתה בדרך לאבד את המקום הראשון בבונדסליגה לאחר ניצחונה של באיירן בשבת, אך דנילו דוחי הכריע עם שער ניצחון בשלהי תוספת הזמן והחזיר את החבורה של אורס פישר לפסגה. שראלדו בקר כבש לזכות המארחת בדקה ה-29, אך ה-VAR זיהה נגיעת יד במהלך והשער נפסל. בצד השני, ניקו אלבדי ניצל בישול של לארס שטינדל והעלה את גלדבאך ל-0:1.
קווין בהרנס, שהחליף את בקר בדקה ה-74 הצליח להשוות חמש דקות לאחר שנכנס והחזיר את הרוח למפרשים של אוניון, אך כאשר שער נוסף למארחת נפסל (כריסטופר שטרימר, 86) נראה היה ששתי הקבוצות יחלקו נקודה. או אז הגיע המגן ההולנדי עם השער הדרמטי, ואוניון ברלין תבלה עוד שבוע בראש הטבלה הגרמנית.
תוצאה נוספת: פ.צ. קלן - הופנהיים 1:1 (דאבור הפצוע לא שיחק) שאלקה - פרייבורג 2:0
7 צפייה בגלריה
שחקן אוניון ברלין שראלדו בקר
שחקן אוניון ברלין שראלדו בקר
אוניון שוב ראשונה. שראלדו בקר
(רויטרס)

ספרד

אוסאסונה - ויאדוליד 0:2 | הסגולים נעצרים לאחר שני ניצחונות רצופים ופספסו הזדמנות לעלות מעל ולנסיה בטבלה. שון וייסמן פתח בהרכב אך לא הצליח לכבוש משחק ליגה שמיני ברציפות והוחלף בדקה ה-72. אוסאסונה שבה לנצח לאחר התיקו מול ג'ירונה במחזור שעבר והיא במקום השישי.
תוצאה נוספת: ריאל מדריד - ג'ירונה 1:1 אתלטיק בילבאו - ויאריאל 0:1
7 צפייה בגלריה
שחקן אנדרלכט ליאור רפאלוב
שחקן אנדרלכט ליאור רפאלוב
צמד, כולל שער אחד מהסרטים. ליאור רפאלוב
(EPA)

ליגיונרים

אנדרלכט - אופן 2:4 | אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה וארבעה בכל המסגרות, אנדרלכט שבה למסלול הניצחונות, כאשר ליאור רפאלוב היה בשיאו. הישראלי הוותיק כבש שער נפלא בכדור חופשי ממרחק של כ-25 מטרים והעלה את המארחת ל-0:2 (19) והשלים צמד בדקה ה-65. עשר דקות לאחר מכן רפאלוב הוחלף, ויש לו העונה עד כה ארבעה שערי ליגה. זהו בסך הכל ניצחונה השישי העונה של אנדרלכט, שנמצאת במקום העשירי לאחר עשרה מחזורים.
7 צפייה בגלריה
שחקן א.א.ק לרנקה עמרי אלטמן
שחקן א.א.ק לרנקה עמרי אלטמן
בכושר מדהים. עמרי אלטמן
(AP)
א.א.ק לרנקה - קרמיוטסה 0:4 | עמרי אלטמן נמצא כרגע בכושר הטוב ביותר שלו מזה זמן רב. בחמישי האחרון החלוץ הישראלי כיכב עם צמד ב-3:3 של קבוצתו מול דינמו קייב בליגה האירופית, כולל שער מדהים שהיה מועמד לשער המחזור. הפעם הגדיל אלטמן והתכבד בשלושער ראשון בקריירה והחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות בליגה הקפריסאית. אלטמן כבש את הראשון שלו כבר לאחר 24 שניות כשנגח פנימה והשלים צמד בדקה ה-18 בדחיקה מקרוב. בדקה ה-61 דייק אלטמן מהנקודה הלבנה וסגר ארבעה ימים חלומיים עם חמישה שערים בשני משחקים. המארחת הוסיפה את הרביעי בתוספת הזמן והשלימה ניצחון גדול.
פורסם לראשונה: 17:37, 30.10.22