במנצ'סטר יונייטד חגגו ארוכות בתום הזכייה אמש (ראשון) בגביע הליגה האנגלי. השדים האדומים ניצחו 0:2 בגמר את ניוקאסל ושמו סוף לשש שנים נטולות תואר. קאסמירו (33) ושער עצמי של סבן בוטמן (39) סידרו הנפה לאריק טן האח בעונתו הראשונה באולד טראפורד.
אחד מכוכבי הניצחון, קאסמירו, רשם מספר נתונים מרשימים. זהו הגמר התשיעי ברציפות בו הברזילאי נוטל חלק, ומסתיים בניצחון של הקבוצה שלו (ארבע פעמים בליגת האלופות, שלוש בגביע העולם לקבוצות, פעם אחת בגביע הספרדי - ואתמול). בנוסף, השחקן שהגיע העונה מריאל מדריד כבש ארבעה שערים ב-12 משחקיו האחרונים בכל המסגרות - אחד יותר מאשר הבקיע ב-89 המשחקים שלפני כן.
2 צפייה בגלריה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה עם ברונו פרננדש, קאסמירו
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה עם ברונו פרננדש, קאסמירו
מנצ'סטר יונייטד עם תואר ראשון לאחר שש שנים. דויד דה חאה עם ברונו פרננדש וקאסמירו
(EPA)
שחקן העבר של השדים האדומים ופרשן סקיי ספורט גארי נוויל, שהיה ביקורתי מאוד כלפי המועדון, שיבח את החבורה של אריק טן האח בסיום: "נראה שהרוח של מנצ'סטר יונייטד חזרה. הם נלחמו, והם בהחלט יכולים לזכות בתארים נוספים. הם הפכו מקבוצה של בכיינים לווינרים".
נוויל חלק שבחים לטן האח: "החילופים שהוא ביצע במחצית השנייה היו קריטיים להבטחת הזכייה. הוא מקבל החלטות טובות במהלך המשחקים. החודשים האחרונים היו נפלאים עבור הקבוצה, בזכות השחקנים - אבל בעיקר הודות למאמן".
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח עם ליסנדרו מרטינס ואנתוני
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח עם ליסנדרו מרטינס ואנתוני
תואר ראשון מאז הגיע לאולד טראפורד. אריק טן האח עם ליסנדרו מרטינס ואנתוני
(EPA)
"השחקנים הציגו אופי נהדר שוב", אמר טן האח המאושר בסיום. "זה לא היה הכדורגל הכי יפה, אבל בהחלט שיחקנו יעיל. רצינו מאוד לזכות בתואר הראשון שעמד בפנינו. נקבל הרבה ביטחון מהזכייה הזו. אנחנו עדיין בתהליך של החזרת מנצ'סטר יונייטד למקום אליו היא שייכת".
מעבר לזכייה בתואר, במנצ'סטר מקווים כי הזכייה אתמול מסמלת את חזרתו של המועדון - שדישדש בשנים האחרונות - בחזרה לצמרת הכדורגל האנגלי והאירופי. השדים האדומים נמצאים במקום השלישי בפרמייר-ליג, במרחק של 8 נקודות מהמקום הראשון, ובהחלט עשויים להתגנב למאבק האליפות בין ארסנל וסיטי ולהפוך אותו למשולש.