כוכב נאפולי החלוץ ויקטור אוסימן שומר לעצמו את "הזכות לנקוט בצעדים משפטיים" נגד המועדון שלו, זאת לאחר שסרטון מוזר הלועג לשחקן פורסם בחשבון הטיקטוק הרשמי של הקבוצה.
ביום ראשון סיימה נאפולי ב-0:0 מאכזב נגד בולוניה, כשבדקה ה-72 החמיץ אוסימן פנדל. הסרטון הציג הקטע של החמצת הפנדל, אבל עם קול מוזר ומואץ שמדבב את אוסימן. הסרטון המוזר הגיע גם לאחר שהחלוץ התווכח עם מאמנו רודי גארסיה אחרי שזה החליף אותו בדקה ה-86.
1 צפייה בגלריה
אוסימן
אוסימן
אוסימן מתווכח עם גרסיה בדרך לספסל
(צילום: REUTERS/Ciro De Luca/File Photo)
סוכנו של אוסימן רוברטו קלנדה סיפק הצהרה בנושא: "מה שקרה בפרופיל הטיקטוק של הקבוצה לא מקובל. פורסם סרטון שלועג לאוסימן ובהמשך נמחק. זה גרם לנזק רציני לשחקן שבתקופה האחרונה סובל מהיחס התקשורתי והפייק ניוז. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט באמצעים משפטיים כדי להגן עליו".
הפרשה הזו מגיעה לאחר שבעונה שעברה הוביל אוסימן את נאפולי לאליפות ראשונה מאז ימיו של דייגו מראדונה. החלוץ הניגרי בן ה-24 היה מלך שערי הליגה האיטלקית עם 26 כיבושים (31 בכל המסגרות), והעונה הוא עם שלושה שערים אחרי חמישה מחזורים. הקיץ הוא עורר עניין בקרב קבוצות גדולות רבות, והוא עדיין לא חתם על חוזה חדש בנאפולי. החוזה הנוכחי שלו מסתיים בקיץ 2025.