כולם מחכים לזה, ביום שבת (17:00), אלא אם יקרה משהו לא צפוי, כריסטיאנו רונאלדו אמור לעלות בהרכב של מנצ'סטר יונייטד כדי לרשום בכורה מחודשת במדים האדומים לראשונה מאז עזב לפני 12 שנים.
רונאלדו השלים את המעבר מיובנטוס ליונייטד וחתם על חוזהו בדיוק לפני פגרת הנבחרות, כך שלא הייתה לו הזדמנות לשחק עדיין, אך זה אמור לקרות בסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
באנגליה יחמיצו את הבכורה שלו. רונאלדו
(צילום: AP)
אולד טראפורד כבר מוכן ותמונתו של הפורטוגלי (36) צורפה לשאר שחקני הסגל של השדים האדומים על קירות האצטדיון המיתולוגי. אין ספק שרבים מצפים לכך, ולא פחות מ-188 מדינות צפויות לשדר את המשחק, אבל אחת לא תעשה זאת – אנגליה.
כן, תופתעו לשמוע, אבל באנגליה לא ישדרו את המשחק המצופה מאחר שהוא נפתח ב-15:00 לפי השעון המקומי, בדיוק בזמן בו יש החשכה ולא משודרים משחקים בשידור חי.
2 צפייה בגלריה
תמונתו של כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לאולד טראפורד
תמונתו של כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לאולד טראפורד
תמונתו של כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לאולד טראפורד
(צילום: רויטרס)
הסיבה היא כדי לגרום לאוהדים לצאת מהבית ולצפות בכדורגל, לא בהכרח מהפרמייר-ליג, אלא גם ובעיקר מהליגות האזוריות, עבורן זוהי ההכנסה העיקרית. אותה החשכה מתקיימת בכל יום שבת בין 14:45 ל-17:15 ולמעשה בשנה וחצי האחרונות הופסקה בשל מגפת הקורונה, שגם כך מנעה כניסה של אוהדים לאצטדיונים. העונה הכל חזר לקדמותו, לפחות מבחינת הכניסה של הקהל, וכך גם ההחשכה.
בעבר, יותר מפעם אחת, הצופים באנגליה נאלצו להחמיץ בין היתר גם את הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה, מאחר שנפל על השעות הבעייתיות.
"ההחלטה הזו באה להגן על האינטרסים של הענף במדינה הזו כמכלול", אמר יו"ר ההתאחדות האנגלית שון הארווי. "ההחשכה של השידורים בזמן שהמשחקים בפרמייר-ליג והליגות המקומיות משוחקות היא חיונית".