"הריקוד האחרון" - כך מתייגים בסעודיה את משחק הידידות בין אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו לאינטר מיאמי של לאו מסי, שייערך בפרואר 2024. תאריך רשמי להתמודדות המסקרנת עוד לא פורסם, אך הערב (שלישי) הודיעו בסעודיה רשמית כי המשחק יתקיים.
האם יהיה זה אכן המפגש האחרון בין שני האייקונים? כך לפחות מאמינים בסעודיה לפי מיתוג המשחק. בכל מקרה השניים נפגשו עד היום 37 פעמים אחד מול השני. מסי בן ה-36 ניצח 17 משחקים, רונאלדו (38) 11 ותשעה נוספים הסתיימו בתיקו. שניהם כבשו 23 שערים במפגשים הללו.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
עוד מפגש בדרך. מסי ורונאלדו
(צילום: AP)
זה האחרון בין השניים היה לא מזמן - בינואר 2023 - כשפ.ס.ז' (אז עוד עם מסי) פגשה קבוצת כוכבים סעודית וניצחה 4:5. הארגנטינאי כבש בדקה השלישית של אותו משחק, בעוד כוכב נבחרת פורטוגל הגיב עם צמד שלא מנע הפסד.
לפני ארבעה חודשים רונאלדו התראיין ל-ESPN ושלח עקיצה לעבר הנמסיס מסי. "הליגה הסעודית טובה בהרבה מה-MLS", ירה רונאלדו כשנשאל על המעבר של מסי למיאמי דאז. "אני סללתי את הדרך והגעתי ראשון לסעודיה, ועכשיו כל השחקנים מהטופ העולמי מגיעים לכאן. בתוך שנה, הליגה הסעודית תהיה טובה יותר מהליגה הטורקית והליגה ההולנדית".
בנוסף, CR7 דיבר על עתידו, והכריז כי לא יחזור לשחק באירופה: "אני בטוח במאה אחוז שלא אשחק עוד באף קבוצה אירופית. אני בן 38, ובכל מקרה הכדורגל האירופאי נחלש משמעותית ואיבד הרבה מאיכותו. הליגה האנגלית היא היחידה ששמרה על רמתה הגבוהה. מדובר בליגה הכי חזקה".