טוטנהאם הודיעה היום (שלישי) על מינויו של המאמן אנג' פוסטקוגלו, שחתם על חוזה לארבע עונות. היווני-אוסטרלי בן ה-57 יגיע ללונדון אחרי שנתיים מוצלחות בלסטיק, אצלה הדריך את הליגיונר ליאל עבדה. לפני שהצטרף לקבוצה מסקוטלנד, הוא אימן את נבחרת הגברים של אוסטרליה ויוקוהומה מהליגה היפנית.
"אנג' מביא מנטליות חיובית וסגנון משחק מהיר והתקפי", מסר יו"ר טוטנהאם דניאל לוי בהודעה הרשמית של המועדון. "יש לו רזומה ארוך בפיתוח שחקנים ואנחנו מתרגשים מהצטרפותו ומההכנות לקראת העונה הבאה".
טוטנהאם סיימה את העונה החולפת במקום השמיני בפרמייר-ליג ולא תשחק בעונה הבאה באירופה. במרץ פיטרה הקבוצה את אנטוניו קונטה אחרי כמעט שנה וחצי. כריסטיאן סטליני החליף אותו כמאמן זמני, אך פוטר אחרי ארבעה משחקים ועוזרו ראיין מייסון עמד על הקווים עד לסוף העונה. בנוסף, כוכב הקבוצה הארי קיין עשוי לעזוב בקיץ, אחרי שטרם זכה בתואר בקריירה.

דיווח: גאלטייה פוטר מפ.ס.ז'

ב"לה פריזיאן" דווח היום כי כריסטוף גאלטייה פוטר מאימון פ.ס.ז' אחרי עונה אחת בלבד, וכי ההודעה הרשמית צפויה לצאת בקרוב.
1 צפייה בגלריה
גאלטייה ונגלסמן
גאלטייה ונגלסמן
המאמן היוצא והמאמן הנכנס? גאלטייה ונגלסמן
(צילום: AP)
גאלטייה בן ה-56 הגיע כאמור בקיץ שעבר לקבוצה מעיר האורות. הוא אמנם הבטיח את האליפות המקומית מחזור לסיום, אך הפער מלאנס בסיום העונה עמד על נקודה אחת בלבד. חשוב מכך, הוא נכשל בליגת האלופות - המפעל החשוב ביותר עבור הבעלים הקטארים - שם הודחה הקבוצה בשמינית הגמר על ידי באיירן מינכן. גם בשמינית הגמר הודחה פ.ס.ז' כבר בשמינית הגמר, על ידי היריבה המרה מארסיי.
לפי הדיווחים מי שצפוי להחליפו הוא יוליאן נגלסמן, המאמן הגרמני שפוטר במרץ מבאיירן מינכן מסיבות שאינן בהכרח מקצועיות.