דניאל פרץ יעבור בקרוב לסרייה א'? על פי דיווח בתקשורת האיטלקית, אחד מהשמות הלוהטים של הכדורגל בארץ המגף ושל מילאן בפרט, השוער מייק מניאן, נקשר במעבר אפשרי לבאיירן מינכן. אחת ההצעות שככל הנראה הונחה על השולחן של הקבוצה האיטלקית, כוללת גם את השוער הישראלי של אלופת גרמניה.
מניאן (28), שעשה את הפריצה הגדולה שלו בליל, הגיע לאיטליה בקיץ 2021 והפך לאחד השחקנים הבכירים במילאן. הצרפתי צפוי לסיים את חוזהו בקיץ 2026, ותג המחיר שלו עומד על 100 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
תפנית מפתיעה. פרץ
(צילום: האתר ההרשמי של באיירן מינכן)
2 צפייה בגלריה
מייק מניאן
מייק מניאן
היורש של נוייר? מייק מניאן
(צילום: Marco BERTORELLO / AFP)
על פי הדיווח ב-Calciomercatonew האיטלקי, אלופת גרמניה מעוניינת לצרף אותו כיורש של מנואל נוייר בן ה-37, שנעדר בשל פציעת סקי מדצמבר 2022. באתר נכתב כי באיירן היא ככל הנראה אחת מהקבוצות היחידות בעולם שיוכלו לעמוד בתג המחיר של השוער.
אחת ההצעות שבאיירן ככל הנראה תגיש למילאן היא תשלום של 60 מיליון אירו בנוסף לפרץ (23). באיירן שילמה הקיץ על שוער מכבי ת"א לשעבר כ-6 מיליון אירו, ומאז שהגיע לגרמניה הוא ישב על ספסל הקבוצה ורשם הופעה אחת, נגד פראוזן מונסטר במסגרת הגביע הגרמני.
באתר נכתיב כי "הבווארים מאמינים בפרץ מאוד, אבל מניאן הרבה יותר אטרקטיבי, כך שניתן יהיה להקריב את הישראל", והוסיפו כי "עדיין מדובר בהצעה נמוכה יחסית, אבל פרץ יכול להפוך באופן מיידי ליורש של מניאן. אם באיירן תגדיל את ההצעה ל-80 מיליון יורו, מילאן תצטרך לשקול זאת באופן רציני".