בטוטנהאם חזרו לחייך לאחר ה-0:1 הדחוק אמש (שני) על פולהאם שהחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. הספרס הגיעו למשחק החוץ מול הקוטג'רס לאחר שני הפסדים רצופים (2:0 לארסנל בדרבי ו-4:2 למנצ'סטר סיטי) ולמרות שלא הבריקו, הצליחו לקטוע את הרצף ולצאת עם שלוש הנקודות. מנור סולומון שנכנס בדקה ה-80 לא הצליח לסייע לאורחת להימנע מהפסד.
על אף הניצחון, לא בטוח שהרוחות בטוטנהאם - שנשבו בכיוונים די שליליים בשבועות האחרונים - נרגעו לגמרי. המאמן אנטוניו קונטה ספג לא מעט ביקורות לאור היכולת שהציגה קבוצתו בתקופה האחרונה, כשעל המוקד עמד בעיקר משחק ההגנה של התרנגולים, שצימקו את הפער ממנצ'סטר יונייטד שבמקום הרביעי ל-3 נקודות, כשטוטנהאם שיחקה משחק אחד יותר מהשדים האדומים.
1 צפייה בגלריה
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה
הניצחון יביא קצת שקט? אנטוניו קונטה
(רויטרס)
פרשן סקיי ושחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר גארי נוויל לא ממש מבין את הגישה כלפי קונטה: "אני חושב שטוטנהאם צריכה להודות למזלה על כך שיש לה מאמן כמותו. הוא הוביל אותם בעונה שעברה לליגת האלופות, הוא עמד בכל הציפיות, ועכשיו הם רחוקים רק שלוש נקודות מהרביעייה הראשונה בפרמייר-ליג".
נוויל התייחס למצב הקבוצה: "הם משחקים נגד מילאן בעוד שבועיים בשמינית גמר ליגת האלופות, יש להם עוד את הגביע האנגלי - הם בדרך הנכונה. אם הם יתנהלו נכון, יש פה פוטנציאל לעונה נהדרת".
נוויל טען כי פרידה בין שני הצדדים תהיה טעות גדולה, גם מצדו של המאמן: "מבחינה קונטה, איפה כרגע הוא יכול למצוא עבודה במקום טוב יותר מטוטנהאם? הם בליגת האלופות, יש להם את האצטדיון הכי מדהים באירופה, קיבלו 200 מיליון ליש"ט בשני חלונות ההעברות האחרונים - הוא לא יכול להגיד שהם לא תומכים בו". לסיכום אמר: "אני חושב שגם הבעלים דניאל לוי וגם קונטה צריכים לפזר את הענן האפל ביניהם, ללחוץ ידיים ולחתום על עסקה לשנתיים-שלוש נוספות. כרגע זה נראה כאילו הם בדרך לא טובה".

ההיסטוריה של קיין

בין כל הדיבורים על מה שקורה בין קונטה להנהלה, הארי קיין עשה אתמול עוד צעד בדרך להפוך לגדול שחקני טוטנהאם בכל הזמנים. החלוץ כבש את השער ה-266 שלו במדי התרנגולים והשתווה בכך לחלוץ האגדי ג'ימי גריבס בפסגת כובשי השערים בכל הזמנים של המועדון.
החלוץ, שנוסף על הכל עלה למשחק כשהוא חולה, לא התייחס כלל לנתון האישי ההיסטורי שלו - אלא למצב הקבוצה: "אנחנו לא במקום שהיינו רוצים להיות בו בטבלה, אבל הניצחון הערב היה חשוב. הייתה לנו שיחה טובה, ודיברנו בינינו כמה חשוב שנצא למגרש ונעשה את מה שאנחנו טובים בו, ולא נספוג. היה חשוב מאוד מבחינתנו לחזור למסלול הניצחונות".