יממה לפני שחלון ההעברות של ינואר ננעל, קיבלנו העברת ענק בכדורגל האירופי. ז'ואאו קאנסלו, אחד השחקנים המבטיחים של מנצ'סטר סיטי, עבר בהשאלה לבאיירן מינכן. בתום העונה תהיה לאלופה הגרמנית אפשרות לרכוש אותו בתמורה ל-69 מיליון אירו.
קאנסלו היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של סיטי בעונה שעברה, שהסתיימה עם אליפות שנייה ברציפות בפרמייר-ליג. רק שעל-פי שלל דיווחים בתקופה האחרונה, הסיבה לעזיבה של קאנסלו הייתה מערכת יחסים "רעילה" בין המגן הפורטוגלי למאמנו בסיטי, פפ גווארדיולה.
2 צפייה בגלריה
ז'ואו קאנסלו
ז'ואו קאנסלו
עובר לגרמניה. קאנסלו
(צילום: getty images)
"באיירן מועדון גדול, אחד הטובים בעולם", סיפר קאנסלו לאתר הרשמי של מועדונו החדש. "זו מוטיבציה עצומה עבורי לשחק לצד שחקנים נהדרים. אני יודע שהמועדון הזה חי בשביל לזכות בתארים וזוכה בהם כל שנה. אני גם מונע על ידי הרעב להצלחה ואתן את הטוב ביותר שלי למען באיירן".
ומגרמניה לאנגליה. ארסנל רצתה מאוד את מויסס קאיסדו מברייטון, גם השחקן הודה כי הוא מעוניין לעזוב את "השחפים", אבל בסופו של דבר המעבר הזה לא יצא אל הפועל. מוליכת הפרמייר-ליג לא התרגשה וכבר סיכמה עם צ'לסי על צירופו של ז'ורז'יניו. הקשר האיטלקי, שאמור היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ, סיכם את תנאיו ויחתום לעונה ואחת נוספת עם אופציה לאחת נוספת לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. שווי העסקה מוערך בכ-12 מיליון ליש"ט.
2 צפייה בגלריה
ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו
יחייך בקבוצה לונדונית אחרת. ז'ורז'יניו
(צילום :gettyimages)
ניוקאסל החתימה את האריסון אשבי מווסטהאם תמורת 3 מיליון ליש"ט. טוטנהאם, לעומת זאת, צירפה מצ'לסי את החלוץ האנגלי ג'וד בל. מי שיעזוב את לונדון הוא מאט דוהרטי, שהושאל מטוטנהאם לאתלטיקו מדריד.